Hoeveel handen hebben jullie aan het stuur als jullie auto rijden? 1 of 2? En diegene die 2 handen aan het stuur hebben, heb je ze dan netjes zoals je het geleerd hebt met autorijles? Ik zelf heb altijd 1 hand aan het stuur. Mijn linkerhand. Mijn rechterhand ligt of op mijn rechter been of heb ik op de versnellingspook. (Of hoe je dat ding noemt)
Ik doe het net zoals jij. Links aan het stuur, rechts op de pook. Als ik wel allebei mn handen aan het stuur heb, dan zitten ze op half 6 ofzo. Iig heb ik het stuur altijd aan de onderkant vast dan.
Meestal 1 hand! Heel soms twee, maar dan 1 boven en 1 onder, of allebei onder. Het komt zelden voor dat ik met twee handen aan het stuur zit zoals mij geleerd is.
Is afhankelijk van de verkeerssituatie. Bij hoge snelheden twee handen en anders toch wel vaak één. 😌
Altijd twee handen. Als er iets gebeurd, kun je dan veel sneller reageren. En kwart voor 3. Ik neem aan dat dit niet voor niets zo aan je geleerd is met autorijles. Dat zal een gegronde reden hebben.......! Heb ook ooit ergens gelezen dat het trouwens slecht is voor je versnellingspook/schakelbak als je continu je hand er op laat leunen.
Meestal 2 handen maar niet op 10 voor 2 zoals me op rijles geleerd is 8 jaar geleden. Dan breken mijn duimen als de airbag vrijkomt. Ik heb ze meestal onder en dan op.. 20 over 8 ofzo? Iig onder en een beetje schuin omhoog.
Ik heb op twee handen gestemd. Maar ik heb meestal één 'hoofdhand' en eentje die iets anders doet, zoals schakelen, of rustig onderaan mijn stuur hangen, of liedjes trommelen...
Altijd 1 hand, mijn linker. Behalve als er echt storm is dan 2 handen. Ik heb het idee dat ik slinger als ik 2 handen aan het stuur heb. Vind dat bloed irritant
Ik meestal 2 handen. Of 1 op de pook. Mijn dochter van 3 zei laatst in de auto: mama je moet met 1 hand rijden, doet papa ook altijd 😂.
Ik denk dat ik in 60% van de gevallen toch wel met één hand rijdt, links zo op kwart voor negen, in het stuurwiel. Schakelen hoef ik niet omdat ik een automaat rijdt. In drukkere of onbekende situaties meestal wel met twee handen, dan zo op kwart voor drie.
Meestal 1. Als het glad is 2. Ik heb 10 voor 2 geleerd maar ik heb me handen dan altijd 1 boven en 1 onder.
Meestal twee handen. En dan op kwart voor 3. Heb eens een antislipcursus gehad en dat heeft mij wel de ogen geopend. Voorheen vaak met een hand.