Hoi, Ik ben nu 2 dagen overtijd en dacht, laat ik 'ns voor de gein een ovulatietest doen.. Ik krijg nu 2 streepjes, terwijl ik anders alleen tijdens de vruchtbare dagen 2 streepjes krijg. Op internet lees ik verschillende verhalen, de een zegt dat het wel kan, de andere zegt dat 't niet kan.. Graag reacties.. Ik wil sowieso morgen ook nog afwachten, mijn cyclus verschilt nog eens in het aantal dagen.. Ben benieuwd!!
niet dat ik weet. sommige zeggen van wel maar het is een andere hormoon bij ovu testje dat getest wordt. zou gewoon even een goed koop testje halen bij de kruitvat xx
Ik zou idd even een testje halen, goedkope van de kruidvat ofzo dan weet je het zeker. Heb het idd wel is gehoord over een ovu test gebruiken
Hoop niet teveel, ik heb een paar maanden geleden ook een positieve ovutest gehad op mijn NOD, dus ik helemaal in spanning en snel zwangerschapstesten gekocht. Maar deze waren hartstikke negatief en een paar dagen later werd ik ongi
ik wil niet stom doen maar een ovu test is voor je ovulatie en een zwschapstest is voor een eventuele zwschap!!!! Dat zegt toch genoeg...waarom zo moeilijk doen en nu in de stress zitten doe gewoon een test die bedoeld is voor een eventuele zwschap dus een zwschapstest!!!