Binnenkort gaan we lekker op vakantie, maar omdat we gaan vliegen en in de trein willen we graag een handige reisbuggy in plaats van de grote wagen die we nu hebben. We zoeken: - Zit én slaapstand - Lichtgewicht - Klein in te klappen - Comfortabel voor onze dochter om in te zitten - En als het even kan een beetje goed te betalen Wie o wie heeft de gouden tip? We wilden eerst de Quinny Zapp, maar die blijkt geen slaapstand te hebben, toen de Mutsy Spider, maar daarover lees je dat hij zwaar is, en dat het frame snel barst? Nu hebben we een buggy 'Kees' gezien, meerdere standen, klein, licht... Wie kent deze, of heeft een goede andere suggestie? Alvast bedankt!
Ik heb ook een maclaren waar ik superblij mee ben, maar nieuw zijn ze nogal prijzig. Ze worden wel erg vaak tweedehands aangeboden op mp
titanium Echt mega klein op te klappen! Past met groot gemak in de opbergrek boven de stoelen van de trein! En onze kleine zit en ligt er heerlijk in! Wat ik xtra fijn eraan vind is de beugel voor. Net als bij een kinderwagen. Kan je iets leuks aanhangen bijvoorbeeld.
Titanium breeze! Zit ook een transporttas bij, waardoor hij minder beschadeging oploopt in het vliegtuig... Ik heb wel eens een buggy gezien die er met 4 wielen in ging en er met 3 uitkwamt... Daar sta je dan op je vakantiebestemming... met een buggy die het niet doet. Daarnaast komen de buggy's op schiphol in principe op de band afwijkende bagage, tenzij het in de tas zit, dan komt het op de gewone bagageband. Veel succes met kiezen!
Ik zou ook voor de titum gaan die is net zo als de quiny maar heeft een licht stand.als ik dat eerder had geweten had ik dat ook gedaan.
Ook al van die dure wagens... Alhoewel die Breeze inderdaad precies de Zapp is, maar dan met ligstand... Alleen wat zijn er daar weinig van te koop!!! Op heel Mp staan TWEE breeze´s en één Snooze 2ehands... Zonde.
http://www.online-babyshop.nl/index.asp ... reeze.html Vind hem trouwens wel mooi. De meeste buggy's ogen zo klein en breekbaar. Deze niet.
Ik heb zelf de combiwagen van Quinny Speedi SX. 3-in-1. Vind Quinny echt een goed en mooi merk, maar wat is dat toch .......? Of het stoeltje kan niet helemaal overeind (zoals bij mijn Speedi) of niet helemaal in ligstand (Zapp)... Dat ze daar niet aan gedacht hebben!
Wij hebben de Titanium Snooze en vinden het echt een heerlijk buggy. Jamila zit liever en beter in de buggy dan in die dure wandelwagen .
de babydump verkoopt de "titanium baby" verschillende kleuren, 2 standen, 70 euro en ik vind m niet zwaar en groot... succes!