Aankleding wandelwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lalaura87, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalaura87

Lalaura87 Lid

16 apr 2014
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Misschien een stomme vraag hoor, maar k heb voor het wiegje alles compleet, nu zat ik me vandaag nog iets af te vragen voor de wandelwagen...ik heb hier voor een lakentje en een dekentje, maar wat moet er boven op het matrasje zeg maar..ik heb een joolz trouwens. Is een hydrofile doek voldoende of moet er een soort van hoeslaken overheen? Ik hoor het graaf van jullie!

2. aleshanee

aleshanee Lid

12 dec 2013
    34
    0
    0

Ik heb er een aaankleedkussen hoes van de hema en hoeslaken van leander omheen zitten. Daarboven een hydrofiel doek onder het hoofdje.

3. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aankleedkussenhoes is idd heel fijn!

4. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Aankleedkussenhoes en een wrapper.
    Als ze ouder is dan een jasje en fleecedekentje

5. Elvis

Elvis Bekend lid

31 okt 2013
    826
    1
    16
    NULL
    NULL
    Of gewoon een wiegmatrashoesje (als je die hebt).

6. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Ik deed een wieghoeslaken, en dan een hydrofiel voor onder het hoofdje.

Wat voor dekentjes hebben jullie? Ik dacht om misschien gewoon de wiegdeken en laken erin te doen als we met de wandelwagen zouden gaan lopen. Ik ben 22 oktober uitgerekend, en in november kan het al heel koud zijn, ik heb ook een joolz en een voetenzak erbij.
    Koop je dan een wiegdekentje ofzo voor in de wandelwagen?

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Inderdaad een wieghoeslakentje en een hydrofiel.
    Wij gebruiken de zak van koeka voor in de Wagenbak, heerlijk warm!

8. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Maar dan heeft een hydrofiel geen nut meer toch? Als het kindje in een voetenzak ligt? ;)

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Lag er een onder de sleepingbag en eentje erin. Ze spuugt nogal veel, dus had er ook altijd eentje in de zak liggen.
    Met dit weer ligt ze er natuurlijk niet in en ligt ze gewoon op de hydrofiel op t matrasje.

10. aleshanee

aleshanee Lid

12 dec 2013
    34
    0
    0
    ik heb inderdaad een wiegdekentje en een wieglakentje gekocht voor in de wandelwagen (ook joolz). Ik heb ook een wiegje langs het bed staan en weet nog niet hoe lang ik die ga gebruiken dus heb 2 dekentjes en 4 lakentjes die ik kan gebruiken voor de wandelwagen en wieg.

11. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Ja inderdaad, mijn zoon lag 3 maanden in de wieg, dus dacht ook dan doe ik een wiegdeken in de wandelwagen, dan worden de dekentjes ook wat vaker gebruikt. 3 maand is natuurlijk maar kort.

Deel Deze Pagina