Hoi! Misschien een stomme vraag hoor, maar k heb voor het wiegje alles compleet, nu zat ik me vandaag nog iets af te vragen voor de wandelwagen...ik heb hier voor een lakentje en een dekentje, maar wat moet er boven op het matrasje zeg maar..ik heb een joolz trouwens. Is een hydrofile doek voldoende of moet er een soort van hoeslaken overheen? Ik hoor het graaf van jullie!
Ik heb er een aaankleedkussen hoes van de hema en hoeslaken van leander omheen zitten. Daarboven een hydrofiel doek onder het hoofdje.
Ik deed een wieghoeslaken, en dan een hydrofiel voor onder het hoofdje. Wat voor dekentjes hebben jullie? Ik dacht om misschien gewoon de wiegdeken en laken erin te doen als we met de wandelwagen zouden gaan lopen. Ik ben 22 oktober uitgerekend, en in november kan het al heel koud zijn, ik heb ook een joolz en een voetenzak erbij. Koop je dan een wiegdekentje ofzo voor in de wandelwagen?
Inderdaad een wieghoeslakentje en een hydrofiel. Wij gebruiken de zak van koeka voor in de Wagenbak, heerlijk warm!
Lag er een onder de sleepingbag en eentje erin. Ze spuugt nogal veel, dus had er ook altijd eentje in de zak liggen. Met dit weer ligt ze er natuurlijk niet in en ligt ze gewoon op de hydrofiel op t matrasje.
ik heb inderdaad een wiegdekentje en een wieglakentje gekocht voor in de wandelwagen (ook joolz). Ik heb ook een wiegje langs het bed staan en weet nog niet hoe lang ik die ga gebruiken dus heb 2 dekentjes en 4 lakentjes die ik kan gebruiken voor de wandelwagen en wieg.
Ja inderdaad, mijn zoon lag 3 maanden in de wieg, dus dacht ook dan doe ik een wiegdeken in de wandelwagen, dan worden de dekentjes ook wat vaker gebruikt. 3 maand is natuurlijk maar kort.