Ik heb besloten om voor een Beco Butterfly te gaan, maar heeft iemand een tip waar ik deze het best kan kopen? Online het liefst en natuurlijk ook qua prijs het voordeligst.. Ik kom op hele verschillende prijzen uit namelijk. Alavst bedankt!
Ik heb 'm gewoon op marktplaats gekocht, ik hoefde niet persé een nieuwe of een bepaalde kleur. Hij was overigens nog wel zo goed als nieuw. Scheelde toch flink in prijs.
Ik heb er ook een tijdje naar gezocht, en heb hem uiteindelijk besteld op een Amerikaanse site, namelijk Paxbaby (Beco Butterfly II :: PAXbaby.com). Het leuke aan deze site is dat ze ook "custom" kleuren verkopen. Dan heb je dus een draagzak mét originele kleuren! Het staat niet op de site vermeld, maar voor 30 dollar verzendkosten sturen ze ook naar Nederland. Zo kwam ik goedkoper uit dan bij Nederlandse leveranciers. (beetje afhankelijk van de schommeling van de euro tegenwoordig natuurlijk)
Ik heb hem gekocht via blozekriekske. Ik las laatst ergens dat er op het forum 'dragen en voeden' ook worden aangeboden (daar is ook een soort marktplaats), dus je zou daar ook eens kunnen kijken.
ik heb van de week op MP gekocht, doos en alles zat er nog bij. Had hem voor 90 euro inclusief verzenden en zo goed als nieuw. Helaas door gladheid nog niet buiten uit kunnen proberen....
Dank je wel voor jullie reacties! ga snel kijken wat voor ons de beste manier is! @Douglas: Hopelijk heb je er veel plezier van!
Ik heb de beco via een engelse site besteld (weet de naam niet meer, maar is via google wel te vinden). Volgens de site bezorgen ze niet in Nederland, omdat ze dat niet mogen doen ivm een Nederlandse leverancier. Nou uit zeer betrouwbare bron weet ik dat ze zich daar niet aan houden . Met de wisselkoers van toen was ik 110 euro kwijt. Stuk goedkoper dan Bloze kriekse. Ik ben er echt superblij mee. Gebruik de beco dagelijks! Toen ze echt heel klein was vond ik het minder prettig en pakte ik liever een draagdoek, maar nu kan ik niet meer zonder.