Bon van Alecto DBX-88

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Knuffel, 15 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hallo,

wij hebben eind 2012 een Alecto DBX-88 babyfoon gekocht (zie plaatje). We zijn zeer tevreden over het apparaat, maar.... Op de vakantie vorige week stopte hij er ineens mee. Nu bleek dat het stekkertje dat in de "kind-unit" gaat er bijna af lag.
    Ik heb contact opgenomen met Alecto en als ik de kopie van het aankoop bewijs opstuur sturen zij mij een nieuw snoertje.
    Er daar zit 'm het probleem. Ik heb het hele huis op zijn kop gehad en kan de bon niet vinden (wel van ongeveer al het adere dat in de baby kamer staat :x).

Daarom mijn vraag: is er iemand die ergens tussen half en eind 2012 zo'n babyfoon geocht heeft en waarvan ik een kopie (scan) van de bon zou kunnen rkijgen? Dat scheelt mij namelijk de aanschaf van een nieuw snoertje.
    Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt!
    Knuffel

Bijgevoegde bestanden:

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik kan je niet helpen aan een bon, maar kan je geen kopie van de bon krijgen bij de winkel waar je hem hebt gekocht? Of kan je het bankafschrift nog vinden/printen?
    En kan je het misschien niet zelf maken?

3. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik heb deze in mei gekocht dus ik kan je helaas ook niet aan een bon uit dat jaar helpen.

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Bedankt voor meedenken dames.
    Ik hoop stiekem dat er toch Nog iemand komt. ..

5. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Niemand?

6. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
  7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dank je wel voor het meedenken. We hebben toen alleen niet alleen de babyfoob gekocht (was bij de prenatal), dus ben bang dat ze dat niet zullen pikken helaas. Maar ik ga toch even kijken! Het is al weer even terug dus wie weer vergis ik me.

Deel Deze Pagina