Welke inboedel verzekering hebben jullie?

Discussion in 'De lounge' started by thewiz, Jan 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. thewiz

thewiz Actief lid

Jun 27, 2009
    331
    0
    0
    Thuismama
    Assen
    Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe inboedelverzekering (oude loopt in maart af) en nu zou ik graag willen weten waar jullie verzekerd zijn en voor hoeveel. Ik zat zelf te denken aan Centraal beheer achmea. Dan ben je verzekerd voor 100.000 euro (werkelijke nieuwwaarde). We zouden dan 9,36 per maand moeten betalen.

Groetjes Sanne.

2. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Wij zitten ook bij Centraal beheer achmea.
    Super goede service als er wat is, goed bereikbaar, mooie prijs voor de verzekeringen.
    Wij hebben daar inboedel & rechtbijstand voor verschillende dingen. wij betalen 22euro per maand. En zijn er nu bijna 4 jaar verzekerd.
    Echt een aanrader.

3. emje

emje Niet meer actief

wij hebben ook alles van centraal beheer achmea. de service is echt goed. toen ons aquarium geklapt was kregen we het laminaat en het plaatsen van het laminaat vergoed. ook het aquarium werd vergoed !

4. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,029
    1,852
    113
    Provincie Groningen
    Wij zijn verzekerd bij unive

5. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    ing
    betaal 22 euro all rist..
    inboedel. wa. glas.. alles erbij

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Hier verzekerd bij Generali. Zaten bij RVS maar bij generali ben ik voor dezelfde premie, hoger verzekerd.

7. Ik zit bij FBTO.. Voor 150000 euro, betaal inclusief aansprakelijkheidsverzekering 15 euro..

8. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik zou even moeten kijken want heb totaalpakket bij Interpolis, geen klagen, we hebben toevallig nu een lekkage gehad maar krijgen alles vergoed en omdat ze het zelf maken moeten we onze uren bijhouden en krijgen we zelfs die vergoed! Dat vind ik erg netjes... ook helemaal niet moeilijk gedaan.

Ik betaal voor inboedel en opstal 19 euro en dat heeft een medewerker persoonlijk komen indexeren (staat dus garant voor dat je verzekerd bent tegen onderverzekering zeg maar)

aansprakelijkheid is 4 euro

en rechtsbijstand 16 euro

met belasting erbij betaal ik 42,50 per maand hiervoor en ben ik compleet verzekerd en altijd goed gegaan :)

9. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Wij hebben hier ook Centraal Beheer, verzekerd met korting via mijn werk, dus dat scheelt ook weer.

10. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

bij unive, daar hebben we al onze verzekeringen. Geen idee eigenlijk wat we daar 'los' voor betalen.
    Zijn altijd goed te spreken over unive. Snelle afhandeling altijd.

11. Lana81

Lana81 Bekend lid

Jun 28, 2008
    518
    0
    0
    Leuk te horen, ben er net in januari begonnen haha!

Mijn verzekeringen lopen nog via mijn vorige werkgever in een volmacht van ASR verzekeringen. Weet niet zo wat je standaard betaalt daarvoor, krijg nl nog flinke personeelskorting.
    Ga binnenkort een offerte bij Unive laten maken, wat ik hier kwijt ben.

Overigens is voor een inboedelverzekering ook de regio waar je woont van groot belang voor de premie, dus zo de premie vergelijken heeft weinig nut, de bereikbaarheid, correctheid en snelheid zijn dan denk ik interessanter...

12. Brigitte1985

Brigitte1985 Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,018
    213
    63
    Abn amro, iets van 9 euro per maand en verzekerd tegen onderverzekering. Zit geen glasverzekering bij

13. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

Sep 7, 2007
    3,945
    42
    48
    Female
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Wij ook ;)

14. Interpolis
    al jaren heel tevreden

toevallig vanmorgen voor de tweede keer de nintendo van dochterlief opgegeven, dec 2009, en jan 2011 allebei de keren klep kapot
    Geen probleem...

15. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    Wij hebben alle verzekeringen bij Lancyr. Erg goedkoop en je krijgt korting bij 3 verzekeringen.
    We hebben nu de auto, inboedel en aansprakelijkheidsvz daar.

Share This Page