Hallo, Ik ben op zoek naar een nieuwe inboedelverzekering (oude loopt in maart af) en nu zou ik graag willen weten waar jullie verzekerd zijn en voor hoeveel. Ik zat zelf te denken aan Centraal beheer achmea. Dan ben je verzekerd voor 100.000 euro (werkelijke nieuwwaarde). We zouden dan 9,36 per maand moeten betalen. Groetjes Sanne.
Wij zitten ook bij Centraal beheer achmea. Super goede service als er wat is, goed bereikbaar, mooie prijs voor de verzekeringen. Wij hebben daar inboedel & rechtbijstand voor verschillende dingen. wij betalen 22euro per maand. En zijn er nu bijna 4 jaar verzekerd. Echt een aanrader.
wij hebben ook alles van centraal beheer achmea. de service is echt goed. toen ons aquarium geklapt was kregen we het laminaat en het plaatsen van het laminaat vergoed. ook het aquarium werd vergoed !
Hier verzekerd bij Generali. Zaten bij RVS maar bij generali ben ik voor dezelfde premie, hoger verzekerd.
Ik zou even moeten kijken want heb totaalpakket bij Interpolis, geen klagen, we hebben toevallig nu een lekkage gehad maar krijgen alles vergoed en omdat ze het zelf maken moeten we onze uren bijhouden en krijgen we zelfs die vergoed! Dat vind ik erg netjes... ook helemaal niet moeilijk gedaan. Ik betaal voor inboedel en opstal 19 euro en dat heeft een medewerker persoonlijk komen indexeren (staat dus garant voor dat je verzekerd bent tegen onderverzekering zeg maar) aansprakelijkheid is 4 euro en rechtsbijstand 16 euro met belasting erbij betaal ik 42,50 per maand hiervoor en ben ik compleet verzekerd en altijd goed gegaan
bij unive, daar hebben we al onze verzekeringen. Geen idee eigenlijk wat we daar 'los' voor betalen. Zijn altijd goed te spreken over unive. Snelle afhandeling altijd.
Leuk te horen, ben er net in januari begonnen haha! Mijn verzekeringen lopen nog via mijn vorige werkgever in een volmacht van ASR verzekeringen. Weet niet zo wat je standaard betaalt daarvoor, krijg nl nog flinke personeelskorting. Ga binnenkort een offerte bij Unive laten maken, wat ik hier kwijt ben. Overigens is voor een inboedelverzekering ook de regio waar je woont van groot belang voor de premie, dus zo de premie vergelijken heeft weinig nut, de bereikbaarheid, correctheid en snelheid zijn dan denk ik interessanter...
Abn amro, iets van 9 euro per maand en verzekerd tegen onderverzekering. Zit geen glasverzekering bij
Interpolis al jaren heel tevreden toevallig vanmorgen voor de tweede keer de nintendo van dochterlief opgegeven, dec 2009, en jan 2011 allebei de keren klep kapot Geen probleem...
Wij hebben alle verzekeringen bij Lancyr. Erg goedkoop en je krijgt korting bij 3 verzekeringen. We hebben nu de auto, inboedel en aansprakelijkheidsvz daar.