Welke (inbouw) keukenapparatuur?

Discussie in 'De lounge' gestart door Snoopy1979, 20 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Mijn ervaring met Bosch is niet goed. Toen wij dithuis kochten was de vaatwasser zes jaar oud en werkte niet door het hardware. Reparatiekosten waren behoorlijk en na een half jaar kregen dezelfde problemen.. De reparatie hebben we kunnen uitstellen door hier en daar wat knopjes in te drukken, maar vind ook dat hij erg slecht schoonmaakt. Onze Ikea vaatwasser deed het stukken beter en was nu weer vaak af op de hand..
    Ook de afzuigkap heeft het inmiddels begeven.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bedankt voor alle reacties! Wordt toch echt Siemens en/of Pelgrim. Neig naar alles van Siemens.
    Inductie heeft altijd wel een boost functie, even kijken welke ivm de stoppen.
    Neff valt iets buiten ons budget geloof ik ;)

Nu nog even kijken hoe of wat met onze groepen. Willen graag een Quooker maar die verbruikt teveel watt (in combinatie met andere apparatuur), maar zie net dat de waterkoker die we nu op diezelfde groep hebben meer verbruikt en dat gaat altijd goed. Over een paar weken gaan we naar een keukenzaak er eens even goed voor zitten :)

3. Ganzje

Ganzje Actief lid

5 nov 2012
    264
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hallo, ik heb alles van etna vaarwasser, gasstel, koelkast, afzuiging, combi oven.
    Ben er erg tevreden over.. alles zit en nu 10 jaar in maar werkt super!
    En hopelijk blijft dat ook zo 😊

Deel Deze Pagina