Welke inbouwoven is goed?

Discussie in 'De lounge' gestart door Poro, 26 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poro

Poro Actief lid

5 feb 2011
    396
    177
    43
    Ik wil er vooral mee kunnen bakken.

2. Poro

Poro Actief lid

5 feb 2011
    396
    177
    43
    Dank je wel.

Op zich heb ik geen budget. Ik wil gewoon heel graag een goede oven en het maakt me niet uit wat hij kost. Als hij maar goed kan bakken. Daarom wil ik graag wat ervaringen horen. Want de fabrikanten vinden uiteraard hun eigen oven de beste van allemaal. :)

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Het probleem met combi-ovens is dat bakken vaak meer een soort bij-functie is dan hoofdfunctie. Kortom, dan krijg je matige bakresultaten.
    Een combi kan prima werken, maar dan moet je in de winkel aangeven dat je de bakfunctie vooral belangrijk vindt. Een ovenmagnetron en geen magnetronoven.
    Wij hadden hiervoor eentje van Siemens, op aanraden van de electronicazaak met een goede bak/grillfunctie en die beviel prima. Nu van AEG, ik heb hem nog maar kort, de keuken zit er pas in, maar wat we er in gebakken hebben, smaakte goed.

4. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Wij hebben er één van Siemens sinds januari 2019. Ik ben er heel blij mee!

5. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.779
    3.907
    113
    Wij hebben een stoomoven van Bauknegt. Al meer dan 10 jaar oud inmiddels, we hebben de keuken niet vervangen toen we het huis kochten. Ik vind het een super ding, al heb ik de stoom functie nog nooit gebruikt :D.

Ik zou in jouw geval kijken naar iets van dezelfde serie. Het ziet er niet uit als je er bijvoorbeeld een geheel zwarte naast zet imho.

Deel Deze Pagina