hier ook geen diëtiste hoor, er is genoeg online te vinden en te vragen via ervaringsdeskundigen zoals dirksmama idd je benodigdheden uit andere voedingsbronnen halen zoals vlees en noten ja. zelf kan ik ook met mate soya en geitenmelk nemen zonder dat ze er duidelijk last van heeft. dus toch en af en toe een cappucino. maar aangezien de kans groot is dat een kma kindje ook allergisch is voor geit, soya en ei kun je beter alles uit je dieeet laten en dan om ste beurt testen zodra de kleine ietsje ouder is. en bedankt voor het pepti aanbod maar heb net een levensvoorraad friso pep aangeschaft trouwens wel een super mooi streven om straks direct aan het dieet en bv te gaan voor jullie volgende kindje. en ik wens je die ook van harte toe!
Oh ik zal jou en dirksmama dan zeker om advies vragen!!! Ja ik heb begrepen dat bv juist voor kindjes met allergieen nog meer meerwaarde heeft, dus mocht ik nog een keer zwanger mogen raken dan wil ik me hier zeker in verdiepen. Heb al veel vragen, maar eerst maar 's de medische molen....en vooral het resultaat afwachten....