welke indoorspeeltuin enschede

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gul83, 30 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    hallo,

Ik wil morgen met zoonlief naar een indoorspeeltuin maar twijfel tussen kidz valley enschede en de bengeltjes hengelo. Wie weet welke van de twee leuker is voor een kind van 15 maanden. Hij kan al goed lopen en hij kan ook goed de trap opklimmen. Uiteraard mag hij dat nog niet zonder begeleiding.
    Andere suggesties in de buurt zijn ook welkom.

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    In borne zit ook wel een toffe.
    Hengelo ken ik niet, Enschede vind ik voor de hele kleintjes niet zo leuk. Alleen de ballenbak is leuk klimmen, de rest toch te hoog/moeilijk. Verder wat kleine speeldingen. Leuk, maar borne heeft echt leuk klim en klauterplekje. Dat is een oud zwembad, en het dreumesgedeelte zit in het peuterbed gedeelte. Dus mooi afgeschermd van het grote stuk. Ze kunnen lekker klimmen en klauteren, op geschikte hoogtes...

3. hugbear

hugbear Actief lid

26 sep 2008
    306
    0
    0
    Enschede
    Ik vind zelf bengeltjes dorp leuk en de kleine natuurlijk ook :D Borne heb ik ook goede dingen over gehoord, maar zijn we nog nooit geweest.

4. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Bedankt voor de reacties. Wij zijn in helgelo geweest. Het zag er inderdaad erg leuk maarvoor zoonlief was het geen suc6:(. Hij wou alleen maar achter de stuur bij een grote auto. Ballenbak vond hij helemaal niets en glijbaan vond hij leuk voor een paar keer. Het was binnen ook erg benouwd. Volgende keer gaan we het in borne proberen :)

5. bumpie

bumpie Niet meer actief

Kidscity in borne is inderdaad erg leuk. Dolle pret in almelo is ook leuk. Is een draaimolen en een apart dreumes gedeelte! OOk een aanrader

Deel Deze Pagina