En bij een meisje wordt de 1e naam dan ook Emi? Misschien heb ik het gemist, maar had je de initialen van je zoon ook gedeeld?
Je oudste zoon met zn 2e/3e/4e naam volledig vernoemd naar je man? En de V van je dochter en jongste zoon ook hetzelfde als de V van je man?
Nee, alleen de 3e naam van mijn zoon is vernoemd naar mijn man (man zijn 2e naam, tevens roepnaam). De 2e naam van mijn zoon is vernoemd naar zijn opa De V is Van B.... de achternaam
Hier is het V.E.I, J.H.J, F.L.R. en M.M.M. F.L.R. Is toevallig haar naam zonder klinkers. Niet bewust. M.M.M. doet me door dit forum aan de medische malle molen denken, maar ook toeval, dochter haar naam met M en de vernoemingen ook met M.
Zo zijn er zo veel afkortingen. Ook afkortingen die in werk worden gebruikt. Zo werk ik binnen de justitieketen en roept V.I. bij mij voorwaardelijke invrijheidstelling op.
Hier hebben de kinderen de initialen O.R.B. L.A.C. J.M.E. P.L.C. V.M.L. Niet echt storende dingen dus, maar ik heb er ook niet echt op gelet bij het kiezen van namen. Oke, iets opvallends zoals K.A.K. hadden we waarschijnlijk omgedraaid, maar voor de rest zou het me niet zoveel uitmaken
Inc achternamen man: s.m.s Ikke: b.s.b ( b meisjesachternaam die verder niet gebruik..) Zoontje in buik: r.p.s
Kak omgedraaid is nogsteeds kak (maar dat bedoel je vast niet ). Prima initialen verder toch Lac is het franse woord voor 'meer' (het water) maar niet "gek" dus ofzo.
NL en VS En nee, daar hebben we niet naar gekeken bij het kiezen van de namen, maar ik vind de uiteindelijke combi wel grappig
Zoontje: R.G.B. (kleurcodering, ik vond het zelf een leuk detail omdat ik daar met mijn werk veel te maken mee heb)