Klopt idd, wij hebben een schotel en een Vu plus ofzo. Hadden hiervoor een Dreambox. Vind het ideaal!
Oke werkt het dus idd zo. Die dreambox en antenne kosten ook wel wat dus die optie valt voor ons af. De maandkosten zijn wel erg aantrekkelijk. Snap dus als je daarvoor kiest. Bevalt verder wel?
Wij hebben ook een schotel (met motor zodat je meerdere satellieten kan ontvangen) en een Dreambox (HD). Ik vind het echt ideaal, de kwaliteit is zo ontzettend goed, veel beter dan digitale televisie vaak. En hij doet het altijd, in tegenstelling tot digitale tv (wat ik bij mijn moeder zie tenminste). Maar het klopt dat je in de aanschaf best duur uit bent, de schotel is niet zo duur maar de receiver (dreambox of een andere) wel. Je bent zo 500 euro kwijt.
Wij hebben Ziggo vaste telefoon, middel internet pakket, digitale televisie en nog extra turkse zenders pakket en met btw etc is t ong 70 euro per maand... onze internet is al 50 euro, turks pakket 7 euro, telefoon 10euro dus jaa We hebben een decoder met opneem, programma gemist, radio(muziek)films kopen. wel tevreden verder, alleen laatste tijd service via de telefoon met klantenservise( tjah callcentermensen) wat minder.. ze zijn wat bijdehander geworden en minder behulpzaam. Ik zou ook wel minder als 70 per maand willen betalen.... of mijn eigen pakket aanpassen en verlagen de prijs of ff meelezen iig
Wij hebben internet en digitale tv via telfort weet niet wat we zo betalen volgens mij iets van tussen de 25 en 30 euro. Hebben het al een jaar en nog nooit een storing gehad!
hier hebben we upc we batelen 70 euro in de maand maar dan hebben we meer dan 100 tv zenders en een kidszone pakket en hebben we hd zenders en kunnen we alles opnemen 50 mb internet bellen we gratis naar vaste nummers binnen europa en hebben we een goedkoop bellen naar mobiel optie
Wij willen die van TMobile nemen. Internet 20 MB plus WIFi modem. HDtv met 27 zenders in HD en 70 "normale" 39 euro per maand. Maar: 100 euro aansluitkosten voor HDtv en 19 euro aansluitkosten voor Internet. Ik vind 100 euro kosten voor HDtv aansluiten wel erg overdreven eigenlijk...
Wij hebben vanaf half januari ook via tmobile. Heet dus ook gewoon online. Wij hebben geen aansluitkosten een een HD recorder erbij. Maar als je nog een tv wilt moet je een kastje kopen en die kosten 80 euro. Dus voorlopig 1 kastje. En die andere 2 komen wel als ons mannetje en .... Groot genoeg zijn. Ben geel benieuwd.
Kost ons trouwens 40 euro in de maand omdat wij een mobiel abbo hebben bij tmobile. En ziggo ben ik niet echt tevreden over. Altijd lange wachttijden. Ze helpen maar half. En vaak storingen. Dus tja voor ons was de beslissing makkelijk. Het scheelt me ruim 10 euro in de maand
Wij hebben internet en telefonie bij xs4all. Bevalt prima. We hebben nooit storing. Ik heb wel een keer wat problemen gehad met het draadloze internet en een nieuwe laptop. Dat kreeg ik zelf niet voor elkaar. Contact gehad met de helpdesk: snel contact, goed geholpen. Je betaalt gewoon lokaal tarief, dus niet an die achterlijke bedragen zoals bij ziggo. Gewoon onbeschoft wat zij durven te vragen. De medewerker van xs4all vond het gesprek op een gegeven moment wat lang duren (modum moest updaten, dus we zaten te wachten.) dus hij bood aanom mij terug te bellen zodat het ons verder geen geld zou kosten. Helemaal top. Uiteindelijk bleken het modum en de nieuwe latop gewoon niet samen te gaan (had iets te maken met overgang van windows xp naar vista, geloof ik. 't Is alweer even geleden. Hoe dan ook: we kregen toen gratis een nieuw modum.
Ik zit er ook overna te denken om een andere provider te nemen. Ik heb nu nog ziggo maar sinds we hier een half jaar wonen ook al drie keer onterecht afgesloten geweest!!! Geen openstaande facturen en volgens de klantenservice was het signaal actief. Het vervelende is dat het steevast 7 werkdagen duurt voordat er volgens hun dan een monteur beschikbaar was. Helaas zit ik hier in een uithoek en werkt digitenne niet echt lekker.
upc geloof iets van 55 euro incl kidspakket. Gratis wifi modem, 50mb internet, onbeperkt bellen naar vaste nrs.
Wij betalen nu nog alles los. Dus apart analoge tv-abo via Ziggo, internet via XS 4 All en telefoon via KPN. Ondertussen hebben we ook wel door dat het vele malen goedkoper kan, alleen zitten we helaas nog aan ons contract met XS4All vast tot de zomer. Zodra dat afloopt zijn we daar weg en gaan we naar alle waarschijnlijkheid over naar UPC. Ziggo's klantenservice is 3x niks, over UPC nog nooit klachten gehoord. Kan niet wachten om over te gaan, aangezien het zeker 300 euro per jaar gaat schelen.
Hoor ook vaak dat Ziggo niet altijd behulpzaam zijn. Hier nog geen last van gehad. Maar vaak kom je er ook achter dat ze niet zo behulpzaam zijn als je al lid bent. We hebben gister dan ook even met Tele2 gebeld voor wat vragen en ze waren zeer behulpzaam (hebben nog niet toegezegd aan de telefoon dat we een abbo namen) jullie zijn nog meer kwijt dus. 70 euro is idd pittig. Vind 50 van ons al zoveel. Bij tele2 zijn ze voor ons het goedkoopst wat we konden vinden.
Vonden ook wel fijn dat we de decoder er gratis bij krijgen daar betaal je idd ook best vaak wat voor. We nemen het 3 in 1 pakket is goedkoper als 2 in 1 pakket. Ben benieuwd. We hebben goedkopere zorgverzekering al en goedkoper telefoonabonnement (mijne) nu dan internet en televisie goedkoper. Dat is wel fijn. Scheelt bijna 100 euro in de maand al met al. Is een groot bedrag.
Het probleem met ziggo is een beetje dat het in de regel wel werkt, maar als je eenmaal problemen krijgt is het ook gelijk één doffe ellende. Dure telefoonnummers, klanten'service' die totaal niet behulpzaam is, slecht bereikbaar per email etc.
ziggo, nooit problemen al jaaaaaaaaaaren niet. ook de adreswijziging een aantal jaar geleden is soepel en op tijd verlopen. telefoon hebben we tele2. buiten dat ze steeds duurder worden heb ik geen klachten. ik heb trouwens expres geen combie van alles in 1 bedrijf. zo kan je nooit op alle gebieden tegelijk problemen hebben/krijgen.
Ik heb voor tv kpn digitenne abonnement 9 euro per maand, en voor internet betaal ik 24,95 euro Telfort ik ben er heel tevreden over
We zijn officieel overgestapt naar tele2 En idd tupp weet een beetje wat je bedoeld sinds vandaag dan. Vanmiddag gebeld waren ze te druk om binnen snelle tijd je te woord te staan en net weer gebeld, weer hetzelfde verhaal. Willen Ziggo voor de zekerheid ook zelf bellen om op te zeggen ook al doet Tele2 dat ook.