Hallo dames, Ik heb een kabel verbinding van Caiway(ik heb geen huistelefoon) ik betaal per maand 39,95 voor super trage verbinding. Ik vind dit best een hoog bedrag vergeleken met de snelheid. Nu zie ik regelmatig adsl en vaste telefonie vaak in de aanbieding en voor 1 prijs. Wat is jullie ervaringen hiermee? Welke provider is het beste denken jullie? Tips graag . Groetjes Hanan ps Alvast bedankt voor de tips
Ik betaal 50,00 p.m voor vrij snelle internet via de kabel (incl. telefoon, televisie en radio) bij Multikabel. En ben er super tevreden mee
ik zit bij speedlinq..wil daar nooit meer weg.. hele snelle verbinding 12000/1024 K/bits en ik betaal MAAR 20 euro en over 1 maand tel erbij dan is het 4.95 duurder. Goede helpdesk,goede service (1x paar dagen geen internet gehad en gelijk geld terug gekregen voor een heel maand!) voor de rest ligt/lag hij er nooit uit!
Ik betaal 19.95 bij Zeelandnet. Volgens mij kun je dat ook in andere provincies gebruiken. Ik heb onbeperkt downloadlimiet, een snelle verbinding en bijna nooit storingen. Ben er heel tevreden over.
Ik ben internet verslaafd en download circa 300-400 gig per maand, en dat doe ik met xs4all.nl iets van 46 euro maar we delen het met 4 pc's dus de snelheid moet dan extreem hoog liggen om er allemaal goed gebruik van te kunnen maken.
Wij hebben upc en hebben wat opstart probleempjes gehad maar nu prima. snelle verbinding en geen download limiet en ook 3 pc's aangesloten. Met foon erbij ( 2 lijnen waarvan 1 zakelijk) en digitale tv betalen wij niet meer dan 80 pm.
49,95 bij @home. Dit was voorheen de snelste verbinding. Ik weet niet precies hoe dit abonnement tegenwoordig heet. Heb het al 7 jaar ofzo. Bevalt me prima. Wij zitten met zijn tweetjes op deze verbinding en mijn vriend downloadt heeeel veel films en software, maar toch blijf ik ook snelle verbinding houden.
@home regelmatig. @ duikster: mijn vader heeft bij hem thuis ook 3 computers op het netwerk hangen en dat gaat idd prima... En @home maar zeggen dat dat pas mogelijk is bij de duurste he hahaha
We hebben net 2 jaar bij hetnet gezeten. Maar zijn met ons hele boeltje verhuis naar UPC tot nu toe bevalt het ons echt hartsikke goed we moeten het eerste jaar 30 euro betalen en daarna is het 40 euro. voor sneller internet en onbeperkt bellen. en we hebben geen KPN meer dus ook geen abbonemet kosten meer van hen waardoor je al winst maakt.
Ja tuurlijk zegt @home dat verkooppraatjes, wij hebben die van 17,95 ik heb beneden een laptop met externe schijf er aan voor downloads en de oudste 2 hebben een pc op hun kamer ook met internet, via de router, geen problemen met de verbinding. Ik wil wel de luxe en comfort van internet maar niet mn zakken leegschudden ervoor