Wij wonen in België,en hebben Telenet. Kost 49 ofzo per maand,en best snelle verbinding enzo. Maar ik denk dat internet in NL sowieso goedkoper is...
wij hebben glasvezel voor 15 euries per maand 10 mb up en 10 mb down.... Zijn nog aan t denken om over te stappen naar de 100 mb lijn...maar dies bijna 60 euries...
Wij hebben ook meedere pc's ingebruik hoor en dat gaaat allemaal prima met de goedkoopste abbo van @home!
Als ik het zo lees zie ik over het algemeen geen hoge bedragen. Ik ga maar eens googlen op zoek naar de beste optie voor mij. Dames bedankt voor jullie info .
kpn internet+ bellen voor 34.95 per maand + een 10,00 voor onbeperkt bellen dus 44.95 Voor 34,95 kun je alleen savonds en snacht bellen.
wij hebben deze ook nu 3 maanden en het bevalt ons prima hiervoor zaten we voor 50 euro bij upc en daar hadden we alleen maar storingen
wij hebben orange, voorheen wanadoo. echt ongelooflijk waardeloos, slecht en irritant. bellen is gewoonweg k*t en als je officieel moet bellen kan je beter hun er tussenuit gooien..... verder zijn ze erg slecht en waardeloos en irritant. (had ik dat al gezecht?) en o hja, de help desk kost 20 ct per minuut. en ze kunnen je niet helpen, want ze zijn ongelooflijk slecht. ( en waardeloos en irritant) ik wacht vol spanning op de 'wie kan ik het beste nemen' uitslag, want zodra we over kunnen gaan we ook over. dus neem géén orange! (voorheen wanadoo) groetjes, lidwina
Wij hebben alles in een van Tiscali. Kost 40 Euro in de maand, geen KPN meer nodig en snel internet 6MB Gratis bellen van vast naar vast en voor de rest voordelige tarieven......
Wij ook. Hebben sinds kort ook telefoon erbij. In totaal dus 28.90. De snelheid van het goedkoopste @home internet gaat half dec omhoog.
Wij maken gebruik van Chello Extreme van UPC en kregen daarbij een jaar lang gratis gebruik van Digitale TV. Voor de telefoon gebruiken wij VOIP van Abel Telecom, voor 6,95 onbeperkt bellen naar vaste nummers. Het leuke van Abel is dat je ten alle tijden het nummer blijft behouden wat je bij hun krijgt. Ook al ga je verhuizen naar de andere kant van het land je neemt gewoon je nummer mee. We zijn hier tot nu toe erg tevreden over. Alleen toch 1 minpunt voor UPC .. administratief is t daar echt een zooitje, dat is volgens mij altijd al zo geweest en zal niet veel anders worden. Maar technisch gezien nog geen klachten
Ik heb jaren bij @home gezeten maar sinds kort zitten we bij Tele2 (van dat rare dansende mannetje ) We betalen 19,95 per maand (straks 29,95) en daar zit alles bij in, internet + tv + telefoon. Telefoon is ook nog eens 's avonds en 's weekends gratis bellen naar vaste nummers. Dus lekker goedkoop en heb tot nu toe geen klachten!
Ja mijn man regelt dat allemaal. Hij vind KPN de beste en hij wil geen gestuntel hebben met verbinding omdat hij comp. programmeur is. Dus welk pakket weet ik ook geeneens. Ach als mijn computertje het maar doet ben ik ook tevreden.