welke internet provider?

Discussie in 'De lounge' gestart door springkip, 24 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. springkip

springkip Actief lid

2 mei 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor de zoveelste keer heeft ons internet eruit gelegen. Wordt er gek van iedere maand is het wel 1 of 2 x raak.

Wij willen tv + internet + bellen en dan gratis bellen naar vaste nummers.

Welke hebben jullie en wat vind je er van?

Kom er namelijk niet uit op internet.

2. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Hier Ziggo en bijna nooit problemen.

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Wij hebben al 4,5jaar kpn en nog nooit problemen gehad... Zijn er super tevreden over. Volgens mij kun je voor 10euro per maand onbeperkt bellen naar vaste nummers.

4. tegenwoordig voor 15 euro naar vast en mobiel
    ik heb ook kpn maar dan alleen internet+bellen
    en tv van digitenne

zit er wel over te denken om een compleet pakket te gaan nemen.

5. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben telfort internet, maar of het aan hier ligt of niet soms zijn we ff een minuut of een paar internet kwijt. Trouwens bij al 2 laptops en de tablet dus denk het aan hun ligt. Word je soms wel moe van!

6. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Waar woon je? Want mocht je kabel willen ligt het aan het gebied waar je woont, ik woon in zeeland en heb zeelandnet! Prima internetprovider!!!

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.782
    18.930
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij hebben XS4ALL voor internet en bellen (ze hebben ook tv, maar dat hebben we niet.) Het bevalt ons prima. Internet ligt er zelden uit. (Misschien 1 keer per jaar of 1,5 jaar) De servicedesk is ook prima: je betaalt gewoon het normale tarief, in plaats van de dure nummers zoals bij ziggo. Je wordt goed geholpen.
    Ik heb een keer een probleem gehad om de nieuwe laptop aan ons vorige modem te koppelen. Dat lukte dus echt niet. Ik heb vrij lang met ze aan de lijn gehangen, uiteindelijk. De medewerker heeft daarom besloten om even op te hangen en terug te bellen, zodat hij mij verder niks zou kosten! Uiteindelijk bleek een nieuw modem nodig te zijn en dat hebben we gratis gekregen, op voorwaarde dat we nog minimaal een jaar lid zouden blijven. Dat was geen probleem, want ik ben erg tevreden.

Hiervoor hadden we ziggo. En dat is fijn zolang het werkt, maar als je eenmaal problemen hebt! AAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!

8. Islah

Islah Niet meer actief

Ik heb 'Online'. Het gekke is is dat internet er per dag zeker 3x uit ligt, vaak gelukkig niet lang maar af en toe kan het wel een uur duren. Terwijl we een tijdje terug verhuisd zijn en in onze vorige woning dezelfde provider hadden waarbij dat dus nóóit gebeurde.

Vraag me echt af hoe dat kan.

9. maffedoo

maffedoo Actief lid

6 dec 2011
    301
    0
    16
    ergens
    Wij hebben ook Online...Hier precies het zelfde, internet ligt hier er ook regelmatig uit! Ben zelf ook al aan het kijken voor een andere!

10. biseco

biseco Actief lid

5 apr 2006
    315
    39
    28
    omgeving rotterdam
    Hier ook KPN. Het complete pakket. Laatst storing met internet. Kwam er zelfde dag nog monteur. Probleem opgelost.

11. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    kpn hebben wij 65 euro en daarbij zit internet televisie en telefoon gratis bellen naar mobiel en vast.

Deel Deze Pagina