Wie heeft hier ervaring mee ? Dan bedoel ik degene met noppen aan de binnekant niet de 'gewone' van de speelgoedwinkel.
Ja ik ik heb er 1 met noppen, volgens mij is hij 2,1kg ofzo. Het is super makkelijk om te doen. Toen ik hem kreeg, ben ik meteen enthousiast gaan hoepen omdat ik daarvoor al hoelahoepte met een gewonen hoepel. Maar.. Door de massage van de noppen deed het zo'n pijn, echt gigantisch.Ik heb een stretch rokje een paar keer dubbel om mijn taille gedaan om de pijn te verzachten En meteen 40 minuten gaan... Echt afzien hoor, het was echt pijnlijk! De volgende ochtend werd ik wakker, en merkte snachts al dat mijn taille voelde alsof ik was overreden of zo, maar mijn middel was bont en blauw, echt alsof ik zwaar mishandeld was. De 2 volgende avonden kon ik het echt niet doen (hoe gek zijn wij vrouwen eigenlijk om slank te willen zijn ) Maar daarna toch weer opbouwend begonnen. Na 2 weken waren de bloeduitstortingen weg, en het gaat nu super. Ik was altijd al slank, en slanke taille, dus ik doe het puur om het zo te houden. Maar heb echt wel het gevoel dat je er strakker van wordt. Overigens staat het ook in de gebruiksaanwijzing dat je bloeduitstortingen kan krijgen. Je kunt ook een speciale taille band mee bestellen maar dat vond ik zonde van het geld. Ik heb het met de stof van het rokje opgelost. En nu kan ik het gewoon op mijn blote huid verdragen. Dus ik zou zeggen..hoepse!!
Ik ga het ook doen. Mijn zus doet het en is in 2 weken tijd 2,5 cm slanker geworden op dr taille! Wel zat ze vol met blauwe plekken maar goed.. wie mooi wil zijn moet pijn lijden..
Ik heb er ook 1 met noppen. Je moet idd even wat eelt kweken, eerste 2 weken zat ik ook vol met blauwe plekken. Dat was best pijnlijk haha. Ik heb hem bij bodyhoop gekocht.
blauwe plekken en bloeduitstortingen??? van hoelahoepen?? het moet niet gekker worden hoor het ziet er ook echt uit als een martelwerktuig...
Ik heb hem bij sportbay besteld, heb je veel verschillende, voor beginners, gevorderde en ook zachte en met harde noppen etc...
ik moet eerlijk toegeven dat ik ook wel getriggerd ben nu... ga er nog een nachtje over slapen. toch een masochiste dus... no pain no glory! hahaha
hmm, lijkt mij ook wel leuk! Vind ze alleen wel heel duur, hoor! Zijn er niet hoepels zonder noppen? Zo'n turnhoepel, waar kan je dat vinden?
Hoeiii! Beetje impulsief misschien, maar ik las dit tpic en heb er meteen eentje besteld bij Sportbay Maar wel met die elastieken gordel erbij trouwens. Was wel 9 euro extra, maar er stond bij dat die band ook het proces stimuleerde en dat klinkt me wel goed in de oren! Misschien lukt het me dan om thuis gewoon lekker m'n buikie en bovenbenen weer in model te krijgen. M'n zoontje wordt donderdag 1, dus het wordt wel een beetje tijd, haha
volgens mij maakt het ook niet veel verschil, het gaat om de heupbewegingen. Bij Zumba fitness heb je dat ook door je buik en heupspieren te blijven aanspannen tijdens de workout gaat alles (op den duur)strakker zitten.
Daar heb ik hem ook van geloof ik, maar volgens mij is het zo dat je na 20 minuten trainen pas daadwerkelijk vet gaat verbranden. 10 minuten sporten elke dag is eigenlijk erg weinig om echt resultaat te behalen volgens mij, daar moet je wel wat langer voor doorgaan. En 40 minuten hoep je zo weg tijdens een leukprogramma, geeft een voldaan gevoel
Ja, leuk tijdens een tv-programma, of met een leuk muziekje op. 3 nummers luisteren en je zit al op die 10 minuten, maar volgens mij hou ik het dan ook wel langer vol! Het gaat me ook echt om het weer ietsje strakker worden. Kilo's hoef ik niet kwijt, want m'n bmi is prima nu. 't Flubbert alleen een beetje op sommige plaatsen, haha. Ik ben heel benieuwd of het gaat werken, maar bij mij wa het een investering van iets meer dan 30 euro en dat kon makkelijk deze maand.
Lijkt me wel leuk... Op de Wii-fit kun je ook een hoela hoep spel doen, en dat voel je dan wel. Maar dat is steeds maar heel kort.
Nu ben ik hier helemaal nieuw in en zie ik al tig hoela hoops. Welke kan ik het beste kopen voor een leuke prijs die effect heeft en bij wie?
Klinkt als iets wat na een paar keer in de kast staat. (naast m'n powerplate,stepapparaat,inline skates)