wij hebben casema en het is 5 keer niks. [-X we hebben er 2 maanden over gedaan om alles aangesloten te krijgen (casema bezoek was oook orde van de dag) en heb die 2 maanden internet moeten aftappen.. waar ze je wel niet toe dwingen! [-( hey muus, ff iets heel anders dus oftopic: waarom plaats je geen fotootjes in je profiel? ben benieuwd hoe je eruit ziet
wij hebben @home 49.95 per maand het is het snelste internet pakket maar soms lijkt het wel de allergoedkoopste dus tevrede NEE maar goed de andere aaanbieders hebben zo ook hun problemen en overstappen vind ik niet de moeite waard. tenslotte hebben we ook digitale tv en kabel van @home dus alles van een aanbieder is wel zo makkelijk. we mogen wel onbeperkt downloaden en internete maar goed vind hem persoonlijk ook erg duur
ik internet via de kabel (caiway, voorheen kabelfoon) met het goedkoopste abo en ik heb speciaal voor Rach een foto in mijn album
ik heb de goedkoopste en mag ook onbeperkt downloaden en internetten, mag toch overal? alleen hoe duurder hoe sneller de bandbreedte.
mijn oom heeft adsl en moet bijbetalen als hij boven zijn downlaod limet komt dus nee het mag niet overal. bij @home mag het echter wel hoor hier is inderdaad alleen het internet wat sneller
Ik was ook erg tevreden met (toen nog) Kabelfoon... echt noooit een storing gehad, en als er al iets met het netwerk gedaan moest worden kregen we netjes een mail vooraf. Na onze verhuizing Chello, (we zijn verdorie hemelsbreed 500 meter verder gaan wonen.. Maar, ander dorp, andere gemeente dus andere aanbieder... ) Het enige kabelabonnement wat ze hadden en de eerste anderhalf jaar alleen maar ellende gehad.. Na tig keer op en neer bellen en langskomen hebben ze eindelijk (nadat ik het pas 30 x gevraagd had) het kastje hier in de straat nagekeken, blijkt de helft van de draadjes gewoon niet goed vast te zitten... ](*,) Je zou ze toch! en daar betaal je dan 30 euro per maand voor! Ik moet zeggen dat er sindsdien geen enkele storing meer geweest is *klopt op hout* Dus nu is het het geld wel waard, maar als ik een jaargeleden over had kunnen stappen had ik het gedaan. En sorry voor het lange verhaal.. Ik raak er nu nog gefrustreerd van..
Hier kabelinternet van @home, pakket van 30 euro. Bevalt prima nu, paar jaar geleden wel aardig wat gedoe, maar laatste tijd niets aan het handje
@home, 19,95 p/m voor 1,6Mb (waar iedereen zijn prijzen verlaagd, verhoogd @home ze juist), maar gaan overstappen. zoalng het werkt geen klachten, zodra je een probleem hebt is er geen servcie. onze verhuizing is erg slecht gedaan en wordt nog steeds niet netjes afgehandeld. als je zegt dat je een klacht gaat indienen zeggen ze 'moet je vooral doen' en als je zegt dat je wilt overstappen 'wensen ze je succes met het zoeken'. niemand die ooit een keer zegt: 'wat vervelend mevrouw dat we zoveel fouten hebben gemaakt.' we gaan nu naar orange, geen idee of dat beter is, maar daar komen we vanzelf achter veel keus hebben we niet, aangezien we geen vaste lijn hebben en veel aanbiedingen opeens erg duur worden door de lijnhuur. bij orange krijgen we eerst 4 mbit + telefonie en lijnhuur voor 14,95.
Hier ook @home. Ben erg tevreden hoor. Ach ja... tis wel eens 'n keertje uitgevallen maar dat is zooo weinig geweest, gebeurd overal wel eens denk ik dan.