Welke internetaanbieder heb jij? Hoe bevalt die?

Discussie in 'De lounge' gestart door muuske64, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wij hebben casema en het is 5 keer niks. [-X we hebben er 2 maanden over gedaan om alles aangesloten te krijgen (casema bezoek was oook orde van de dag) en heb die 2 maanden internet moeten aftappen.. waar ze je wel niet toe dwingen! [-(

hey muus, ff iets heel anders dus oftopic:
    waarom plaats je geen fotootjes in je profiel? ben benieuwd hoe je eruit ziet ;)

2. Niet meer actief

wij hebben al jaren @home 19,95 van Essent, nooit klachten!

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Wij hebben Speedlinq internet 20 mb en bellen, voor 25,-.

Bevalt prima.

4. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Ik heb direct adsl van Kpn. 30,95 p.m

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    wij hebben @home 49.95 per maand

het is het snelste internet pakket maar soms lijkt het wel de allergoedkoopste dus tevrede NEE
    maar goed de andere aaanbieders hebben zo ook hun problemen en overstappen vind ik niet de moeite waard. tenslotte hebben we ook digitale tv en kabel van @home dus alles van een aanbieder is wel zo makkelijk.

we mogen wel onbeperkt downloaden en internete maar goed vind hem persoonlijk ook erg duur

6. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik internet via de kabel (caiway, voorheen kabelfoon) met het goedkoopste abo en ik heb speciaal voor Rach een foto in mijn album

7. Niet meer actief

ik heb de goedkoopste en mag ook onbeperkt downloaden en internetten, mag toch overal?
    alleen hoe duurder hoe sneller de bandbreedte.

8. Niet meer actief

oh en speciaal voor rach heb ik je een foto gestuurd goed he

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn oom heeft adsl en moet bijbetalen als hij boven zijn downlaod limet komt dus nee het mag niet overal.

bij @home mag het echter wel hoor hier is inderdaad alleen het internet wat sneller

10. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Wij hebben zeelandnet en dat bevalt heel goed.

11. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    die hebben wij ook en ook erg tevreden :)

12. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik was ook erg tevreden met (toen nog) Kabelfoon... echt noooit een storing gehad, en als er al iets met het netwerk gedaan moest worden kregen we netjes een mail vooraf.

Na onze verhuizing Chello, (we zijn verdorie hemelsbreed 500 meter verder gaan wonen.. Maar, ander dorp, andere gemeente dus andere aanbieder... :( ) Het enige kabelabonnement wat ze hadden en de eerste anderhalf jaar alleen maar ellende gehad.. Na tig keer op en neer bellen en langskomen hebben ze eindelijk (nadat ik het pas 30 x gevraagd had) het kastje hier in de straat nagekeken, blijkt de helft van de draadjes gewoon niet goed vast te zitten... ](*,) Je zou ze toch! en daar betaal je dan 30 euro per maand voor!

Ik moet zeggen dat er sindsdien geen enkele storing meer geweest is *klopt op hout* Dus nu is het het geld wel waard, maar als ik een jaargeleden over had kunnen stappen had ik het gedaan.

:oops: :oops: En sorry voor het lange verhaal.. Ik raak er nu nog gefrustreerd van.. :D

13. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Wij ook! Snelste voor de laagste prijs.

Groeten,
    Aleida

14. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Hier kabelinternet van @home, pakket van 30 euro.
    Bevalt prima nu, paar jaar geleden wel aardig wat gedoe, maar laatste tijd niets aan het handje :)

15. sharon

sharon Actief lid

17 jan 2007
    323
    0
    0
    @home.
    die van 29,95dacht ik..
    ben er wel tevreden over.

16. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    chello (upc)

17. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    kpn internet plus bellen.. is ideaal. we zijn er heel tevreden over

18. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    @home, 19,95 p/m voor 1,6Mb (waar iedereen zijn prijzen verlaagd, verhoogd @home ze juist), maar gaan overstappen.

zoalng het werkt geen klachten, zodra je een probleem hebt is er geen servcie. onze verhuizing is erg slecht gedaan en wordt nog steeds niet netjes afgehandeld. als je zegt dat je een klacht gaat indienen zeggen ze 'moet je vooral doen' en als je zegt dat je wilt overstappen 'wensen ze je succes met het zoeken'. niemand die ooit een keer zegt: 'wat vervelend mevrouw dat we zoveel fouten hebben gemaakt.'

we gaan nu naar orange, geen idee of dat beter is, maar daar komen we vanzelf achter ;) veel keus hebben we niet, aangezien we geen vaste lijn hebben en veel aanbiedingen opeens erg duur worden door de lijnhuur.

bij orange krijgen we eerst 4 mbit + telefonie en lijnhuur voor 14,95.

19. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hier ook @home. Ben erg tevreden hoor. Ach ja... tis wel eens 'n keertje uitgevallen maar dat is zooo weinig geweest, gebeurd overal wel eens denk ik dan.

20. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

KPN voor iets van 20 euro. Dik tevreden.

Deel Deze Pagina