Hallo hallo, Ik ben vandaag thuis gekomen met de diagnose bekkeninstabiliteit. Eruggggggg fijn ben pas 4'5 maand. Dus dat word nog een hele tijd. Nou had ik een puzzel van 3000stukjes mja dat is soms erg lastig een hele tijd zitten he haha, Wie van jullie heeft nog een andere leuke bezigheidstherapie?
Oh wat vervelend zeg! Daar zat je niet op te wachten natuurlijk! En je hebt inderdaad nog een hele poos te gaan... Tja... Ik denk dat de hele dag puzzelen je op een gegeven moment ook gaat frustreren. Misschien kun je er een goed boek bij pakken, gaan schilderen, een berg dvd's kijken, een thuisspa doen etc. Hoewel ik zo een aantal dingen weet op te noemen, doe ik er zelf vrij weinig mee . Ik heb het vermoeden dat mijn bekken ook niet meer de oude is... Ik kan niet langer dan een kwartier zonder pijn lopen... Ik leg het over 2 weken voor aan de verloskundige... Tot die tijd forum ik me suf, kijk films en doe zo nu en dan een klein wandelingetje om niet heel de tijd binnen te hoeven zitten. Maar de gouden tip... Nee... Zeker niet als het dadelijk supermooi weer wordt en blijft... Ik heb geen idee wat ik dan moet doen ( wij hebben geen buiten op het moment... Het leed dat bekkeninstabiliteit heet...
Hier gelukkig bi maar thuis om een andere reden. Heb bank- bedrust. Vermaak me de laatste dagen met zp, gamen, boekje lezen, tv kijken en thee leuten met vriendinnen als ze vrij hebben. Heb net bedacht dat manlief straks wel een zwembadje neer kan zetten (hij komt thuis lunchen), dus dan heb ik weer wat afwisseling deze week. Owja heb ook energie maatschappijen vergeleken, daar valt best nog wel op de bezuinigen, dus dat is iets nuttigs wat je kan doen als je jezelf verveeld.
Nou indd. Ja ik heb hetzelfde na 15min verga ik van de pijn en moet ik echt gaan zitten. Verwisselen van positie is een crime en zitten gaat na 20min ook pijn doen, en je word er zo moe van heel de dag pijn. Jaa nou gister had ik al hormonsters bedacht ipv hormonen hahaha vreselijk zeg. Zit zelfs bij gtst te janken. Of als op animal planet een tijgertje haar moeder kwiijt is, Ik hoopte zo op een beknelde zenuw maar dat was te mooi om waar te zijn. Zou het wel even met je verloskundige voorleggen hoor. Ik heb alle dvds van glee the oc en friends die ga ik maar weer eens bekijken dan hahaha
lekker snuffelen op internet voor geboortekaartjes en/of tekstjes....vind ik erg leuk om te doen! of leuke kleertjes of dingetjes voor de babykamer. succes!