Ik ben vandaag verhuisd en moet nog internet aansluiten. Ik weet alleen niet welke goed is. Ik wil wel zo goedkoop mogelijk, 10 mb/2 is voldoende. Welke provider hebben jullie en hoeveel betalen jullie?
wij hebben zelf het UPC 4in1 pakket ( tv,telefoon,radio,internet ) betalen 45,- per maand maar mijn zus heeft vorige week tele2 aangesloten, eerste 3 maanden 10,- / daarna 20 p mnd
Wij hebben Telfort 20 mb voor 20 euro,nooit slechte verbindingen gehad of storingen die aan telfort zelf lagen wel kabels kapot door werkzaamheden in de buurt maar hey dat kan altijd gebeuren natuurlijk
Ik heb Online en dat is echt hier super slecht mijnsnelheid haal ik nooit en de verbinding valt heel vaak uit. Ze zijn geweest tot 2 x toe veel telefonisch contact gehad. Ook mijn telefoon verbonding is zeer slecht. Als ik bel horen mensen mij niet er valt ook de verbinding weg. Het is een abbo Internet plus bellen en betaal 45 euro. Geen ONLINE meer voor mij
Wij hebben Ziggo alles in 1.Een wat duurder pakket maar ook met een superverbinding en snel internet.
wij hebben ook ziggo alles in 1 plus. betalen wel 80 p.m maar komt ook door de extra pakketen zoals digitaal totaal en eredivisie live. wel internet van 40 mb waarvan ik 38 mb draadloos haal en 40 mb bekabeld haal! nog nooit storing gehad bij ziggo dus zeeeer tevreden.
Wij hebben all in one van Kpn. We betalen geloof ik 74 euro in de maand. En dat komt omdat we extra zenders hebben en mijn man heeft ook nog sportzenders erbij... Je kunt het met kpn zo duur maken als je wilt.
Deze hebben wij ook van kpn. ook idd 74 euro p.m. Als ik de bedragen hier leest van 20 euro p.m. Dan denk ik van jeetje wat betalen wij veel dan
XS4all, internet en telefonie voor zo´n 40 euro. Is niet de goedkoopste, maar we hebben zo weinig problemen met deze provider dat we er liever blijven dan frustraties gaan opzoeken.
Ja idd, dat dacht ik ook even. Maar we zijn er juist op vooruit gegaan. Hiervoor hadden we ziggo en betaalden we soms wel 90 euro per maand voor all in one. Oja we hebben ook sinds vorige week tv boven en komt er 4 euro per maand nog bij voor de huur van een tweede kastje.
Oke dus dan heb je boven ook al die extra zenders wat je beneden ook heb? Nu hebben wij boven 24 zenders of zo. niet veel dus.
Wij zitten nu nog bij Online en stappen over naar ziggo. Online bevalt verder prima hoor maar met overstap naar ziggo zijn we voor all-in-1 gewoon goedkoper uit. 3 jaar geleden juist bij ziggo weggegaan om de kosten. zaten toen al gauw op 90euro per maand, met online en dan digitenne (voor 2 tv's) kwamen we op 50 euro per maand. Maar digitenne is prut (En dus ook tv van online) dus toen we vorig jaar verhuisd zijn hebben we hdtv van ziggo genomen en hielden we online incl onbeperkt bellen. In de praktijk zijn we dan toch nog 70 euro kwijt, en nu we overstappen straks 52 euro.
Dat is max 20 maar die je haal nooit Mensen denken ook vaak dat wat er wordt aangeboden je ook dat limiet haal maar dat is niet zo.