Hallo Dames, Ik heb mijn kabel tv, bellen en internet opgezegd omdat ik eigenlijk alleen gebruik maak van internet. Ik zat bij ziggo, en ziggo levert helaas niet alleen internet. Welke internetprovider is verder goed? Weinig storingen en snel internet? Ik woon in den haag. Groetjes Rojîn
Eerst UPC, maar hadden continu storing met de tv en internet. Toen overgestapt op KPN en heel tevreden!
Toch veel tevreden met kpn en xs4all! Terwijl ik via google andere ervaringen lees. Gelukkig maar, nog meer ervaringen?
KPN heel slecht, veel storingen (bijna elke zondag....) en een klantenservice die het woord SERVICE nog moet uitvinden. Vreselijk. Weleens een week zonder internet gezeten omdat we een verkeerde modem kregen opgestuurd en weet ik al niet wat. En voordat ze daarachter waren... Mede daarom zijn we overgestapt naar XS4all, wat een verademing. Zij begrijpen wat service is, internet doet het eigenlijk altijd, bieden altijd meteen aan om je terug te bellen als je hen belt zodat het jou geen geld kost, gratis monteur aan huis, nee echt perfect.
KPN. Het is een drama om het aangesloten te krijgen (ik ben inmiddels 6 keer verhuisd terwijl we een KPN-abonnement meenamen, het is nog nóóit in één keer goed gegaan), maar als het eenmaal werkt, werkt het top. Ik heb in al die jaren nog nooit een storing gehad. Toen man en ik een paar jaar terug nog apart woonden, had hij een abonnement bij UPC. In die paar maanden tijd was daar al een paar keer storing.
Mmm, dit gaat nog een lastige keuze worden Qua prijsverschil is tele2 het goedkoopst. Maar vind het echt lastig, je zit toch gelijk aan een abonnement vast... wat als het tegenvalt...
Telfort sinds kort en wij zijn zeer tevreden! Ziggo was hier ook een ramp, ben blij dat we verlost zijn.
Wij hadden tot vandaag Zeelandnet (Delta) en van begin tot eind drama. Sinds vandaag Tele2 en warempel, het is dus wel mogelijk om stabiel Internet te hebben! Wij zijn dus heel tevreden over Tele2, ook over de klantenservice e.d. (voorheen overigens jarenlang Ziggo gehad en meer dan tevreden over, maar zij leveren hier helaas niet).
Ja dat weet ik maar ik kan je uit ervaring vertellen dat het in de praktijk een totaal ander bedrijf is
Alles van KPN en echt tevreden. Het is een zakelijk abbo omdat we kantoor aan huis hebben. Vorige week geen internet en telefoon maar dat kwam door een interne storing. De familie muis bleek een draadje te hebben doorgeknaagd. Wisten we niet en hebben er samen met de KPN medewerker best om moeten lachen. Ze kwamen de dag nadat ik het gemeld had. Verder nooit storingen gehad.
M'n ouders hebben Telfort en zijn er heel erg tevreden over. Ik betaal me scheel aan UPC Horizon omdat ik verplicht ben om kabel tv af te nemen.
Ik heb Tele2 en ik ben tevreden! Mijn partner niet, want hij heeft af en toe 'lag' tijdens het gamen wanneer ik foto's/video's aan het uploaden ben. Maar hij zeurt over elk minuscuul dingetje. Wij hebben hier tegelijkertijd de tv via internet aanstaan, hij zit intensief te gamen, ik zit te uploaden en te facebooken plus 2 mobiele telefoons synchroniseren in hetzelfde netwerk en zijn spelletje 'hapert' een klein beetje. Nou ja, ik ben erg tevreden over Tele2 en de prijs/kwaliteitsverhouding van dit abonnement. Ik betaal 38 euro per maand voor internet, televisie en telefoon.
Bedankt voor de reacties. Kpn spreekt mij het meest aan, juist omdat kpn een winkel heeft. Dat is idd wel fijner. Ik denk dat ik straks even een kijkje ga nemen...