Welke internetzwangerschapstest?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Trees, Oct 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik heb geen idee of IUI nu nog zin heeft of niet. Ik lees hier veel verschillende dingen over op internet. Eens kijken wat dr. V. zegt morgen. Ik vind het in ieder geval heel kwalijk dat ze nog een jaar gewacht hebben na deze zaaduitslag tot wij IUI kregen. Want natuurlijk heb je toch minder kans met slecht gevormde zaadcellen. Ik lees in PubMed dat die niet in staat zijn het ei te bevruchten.

Na 6 weken moet je toch wel effect hebben van de schildkliermedicatie. Met selenium heb ik goede ervaring. Mijn TPO-antistoffen zijn gedaald van 6400 naar 2500 naar 400! Volgens dr. Pop vanwege de selenium. Overigens is dierlijk schildklierhormoon niet echt een gebruikelijke keuze voor vrouwen die zwanger zijn of een kinderwens hebben. Meestal wordt gekozen voor Thyrax (synthetisch T4).

2. Loe

Loe Niet meer actief

Klopt, wilde ik ook even zeggen. Zit er geen T3 bij in? thyeroidium heet het geloof ik? Want t3 wordt niet aangeraden bij zwangeren. Alleen T4....

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
  4. Trees

Trees Niet meer actief

Ik heb dit al eerder met Dr. V. overlegd. Hij gaf aan dat hierjuist zeer goede resultaen mee worden geboekt en met name in de vs wordt het veelvuldig gebruikt. Ik ga het in ieder geval maandag nogmaals ter sprake brengen, want ik heb naar aanleiding van jullie opmerkzaamheid er toch nog wel enige vragen over. Bedankt voor het meedenken in ieder geval.

5. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Hoi ,

De internet zwangerschapstest van testjezelf.nu :

Extra Voordeelpakket Zwangerschapstesten (10 stuks) - Testjezelf.nu BV Online Webwinkel in Zelftesten

geven geen indrooglijntjes of andere ,in BE worden ze verkocht in de GB/carrefour aan bijna 7€/stuk.

Als je daar een lijntje bij krijgt roze ,grijs of welke kleur dan ook is positief.

Ik ben ook schildklierpatiënte sinds 2004 maar heb kanker gehad (geen schildklieren meer) en toch 2 gezonde kids gekregen net ervoor en in 2007.
    Ik moest ook vroeg erbij zijn de 2e keer en ik teste met 8 ...(waarde) al +

Met schildklierhormoon mag en kan niet gespeeld worden ,laat jullie goed opvolgen en als er vragen zijn shoot!

Succes dames en een heerlijke baby gewenst :D

6. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,789
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Trees,

Ik wil je heel veel succes wensen!!!

Deze mooie beeb moet blijven zitten!
    Laat aktie plak-baby maar beginnen!!!

Denk aan je..... kus

7. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

Apr 19, 2008
    3,996
    1,582
    113
    Hey Trees

Ik ben echt voor je aan het duimen dat deze plak-beeb blijft zitten! Ik houd je topic in de gaten!

Liefs...

8. Katootje22

Katootje22 Actief lid

Jul 14, 2006
    308
    0
    0
    succes allemaal!;) las even mee met jullie :-D

ik gebruik ook testjezelf testjes

xxx

Share This Page