Morgen wil ik met de trein naar Den Haag en op de terugweg wil ik een tussenstop maken in Delft. Ik was van plan om gewoon een los retourtje en twee railrunners te kopen.We hebben ook wel een persoonlijke OV-chip, maar voor de kinderen lijkt me sowieso een railrunner goedkoper en voor mezelf vind ik een los kaartje ook makkelijker. Nu vraag ik me af of daar op de terugweg halverweg mee kan uitstappen en dan later weer verder te reizen. Heeft iemand hier ervaring mee.
Jij kan voor jezelf het best je ov kaart gebruiken en op delft uitchecken. Daar zijn overal poortjes en voor je kids gewoon 2 railrunners die Zijn toch onbeperkt heel de dag geldig. Met een kaartje kan ook wel maar moet je intoetsen via station delft, maar meendr dat een papieren kaartje ietsje meer kost
Ja, zolang je op dezelfde dag maar verder reist en op het traject blijft waar je voor betaald hebt. Dat wil zeggen dat je die tussenstop in Delft enkel mag maken als die op je normale treinroute ligt.
Als je kinderen ook een persoonlijke OV chipkaart hebben, dan kun je daar Kidsvrij op zetten. Dan reizen ze helemaal gratis. Kijk maar eens op de NS website. Ik zou dus dat doen en gewoon de OV chipkaarten gebruiken, ook voor jezelf.
Kan dat ook zonder abbo? We reizen maar incidenteel met met OV. En moet je niet een minimaal bedrag op je kaart hebben staan om met de trein te kunnen reizen.
Dat is heel verschillend. Ik kan met tien euro heen en weer reizen maar ook met 8 euro. Ligt er volgens mij heel erg aan welke stad je op stapt. Een kids vrij is gekoppeld aan jou ov. Dus die ben je wel nodig.
Ik weet niet of je een railrunner mag gebruiken naast een ov chipkaart of dat deze alleen gekocht mag worden naast een echt treinkaartje. Verder kun je als je op hetzelfde traject blijft uitstappen waar je wil en verder reizen als het maar op dezelfde dag is.
Het is gelukt met de kidsvrij abbo's. Nu moet ik ze morgen nog op hun ov's laden. Kan dat bij ieder station? Thx voor tip iig.
Ja dat kan op elk station waar je ook een kaartje kan kopen. (Bij dit zelfde apparaat) het moeten wel passen zijn met foto meende ik. Vroeger koste dat nog 15 per kind. Inmiddels is het sinds 2 jaar gratis idd. Zorg dat je ruim optijd naar het station gaat en daar de bestelling ophalen per kaart en dan ook even goed kijken of het product daadwerkelijk ook op de kaart staat