Ja dat is irritant inderdaad. Nu heb ik altijd een extra geheugenkaartje erin. 64gb is wel genoeg denk je?
Ja dat laatste is een beetje een probleem voor mij... Mijn telefoons gaan nooit langer dan 1,5 jaar mee en dat ligt toch echt aan mijzelf en mijn klunserige gedrag.
De iPhone 4s van mijn vriend doet het nog steeds en mijn iPad 3 ook, die hebben we echt al jaren, dus ik denk dat je met alles van Apple wat je nu nieuw koopt wel jaren vooruit kunt
Ik koop ze altijd 2e hands (van iemand die bon + doos nog heeft zodat ik nog wel garantie heb) en verkoop ze weer als ik een nieuwe model wil.. zo heb ik toch elke keer het nieuwste model en betaal ik dan misschien 150/200 bij na verkoop van mijn oude iphone Ik heb nu de 7, aldus de recencies is er weinig verschil tussen de 7 en 8 namelijk... Binnenkort wil ik wel de X want die camera is wel echt heel goed!
Bedankt voor alle reacties, met name de tip voor de xr. Denk dat die het gaat worden! En dan koraal..
Ja 64 GB is voor de meeste mensen zat hoor. Ik had hiervoor ook een 64GB en die zat na twee jaar nog lang niet vol. En sinds iOS 11 heeft Apple een nieuw bestandsindeling voor foto en video waardoor die veel minder plek innemen.
Top! Ik moet nog even geduld hebben. Ik zit bij tele2 en dat bevalt prima, maar die hebben een levertijd van 8 weken voor de xr.