Welke ipod? touch of nano?

Discussie in 'De lounge' gestart door Majel24, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Dag dames,

Ik wil al heel lang een ipod en nu zag ik dat ze in de aanbieding zijn bij de mediamarkt en heb ik besloten er een te gaan kopen. Ik weet alleen niet zo goed welke ik moet kiezen dus ben erg benieuwt naar jullie ervaringen.
    Van de nano vind ik het leuk dat er een fm radio op zit en dat je er mee kan filmen echter vind ik het touch screen van de touch ook wel erg leuk en vind ik hem er net wat mooier uitzien.
    Dus welke hebben jullie en hoe bevalt deze en wat zijn de voor en nadelen?

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb de Nano, maar die vind ik gewoon handig om alleen muziek mee te luisteren &omdat hij natuurlijk kleiner is.
    Maar als ik nu zou moeten kiezen zou ik voor de touch gaan. Je kan er zoveel mee! Internetten, onwijs veel spelletjes spelen, muziek luisteren etc etc.

Hangt er natuurlijk vanaf wat je er precies mee wilt gaan doen :D

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Ik lees mee, wil er 1 kopen voor manlief zijn verjaardag

4. Chai

Chai Niet meer actief

Ik heb hier een iphone die komt kwa bediening vrij overeen met de ipod touch. Ik haat het als me nano leeg is want als ik via me iphone muziek luister kan ik niet vanuit me broekzak of tas wisselen van nummer, dan moet ik eerst helemaal dat ding tevoorschijn toveren etc. Met de nano druk ik gewoon blindelings op de knopjes.

Dus aangezien je puur alleen voor de muziek gaat zou ik echt voor de nano gaan hoor.

5. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

ik heb een ipod nano voor je!!!

Roze...

Hij ziet eruit als nieuw en heeft 8 gb geheugen. Ik heb onlangs een touch gekocht omdat ik ook graag mn mail check en er spelletjes mee doe in de bus enzo...

Je mag hem voor 50 euro overkopen. Het is wel de oude generatie ik zal even een foto maken voor je

6. VrouwtjeRomy

dit is hem, echt net nieuw met bubbelplastic om hem te bewaren tot hij verkocht is. Ik heb nog geen tijd gehad om hem op marktplaats te zetten.

Heb hem nu ruim een jaar en het is echt een goed dingetje!!

7. Ik heb de touch en vindt het een heerlijk ding.
    Heel makkelijk in gebruik en er zit wifi op.

8. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    @vrouwtje romy Dank je voor het aanbod maar als ik er een koop wil ik toch graag een nieuwe. Vind die toch wat mooier.

Het belangrijkste is natuurlijk muziek ermee luisteren maar ik vind de extra opties van de touch toch ook wel aantrekkelijk. Hoe werkt dat trouwens dan met internet? Moet je dan ergens een abbo op nemen ( heb echt geen idee hoe dat zou moeten). Als je ook je mail enzo erop kan checken is dat ook wel erg handig.

9. VrouwtjeRomy

oke!!

Ja met de touch moet je ergens een internet verbinding hebben die draadloos is. hij maakt dezelfde verbinding als je computer dus je kunt niet ergens onderweg verbinding maken zoals met je telefoon ofzo.

Verder is het een soort zakcomputer. Het heeft een agenda, notitieblok, mail programma, spelletjes zelfs de beurzen en google maps enzo zit erop. het is gewoon een minipc.

Als je denkt dat je hem gaat gebruiken voor games en video's moet je zeker minimaal 32 gb hebben anders is het zonde! video's nemen heeel veel in gebruik en games ook wel.

Ik gebruik echt elk dingetje op de touch, vind het een geweldige uitvinding!! ben alleen nog niet klaar voor de iphone... vind het touch-smsen echt helemaal 3x niets hahaha

Deel Deze Pagina