elke week voor het boodschappen doen, maak ik even leeg en doe met desinfectiemiddel schoonmaken, gaatje onderin zorgen dat dat leeg is zodat evt vocht weg kan, alle datums controleren van spullen die ik erin terug doe, zo kunnen de nieuwe boodschappen weer er terug in..
zodra mn koelkast "leeg" is en ik de nieuwe booschappen wil inruimen...maak ik em standaard schoon...vind de koelkast erg belangrijk
1 x per week en dan richt ik me meer op de rubbere randen bij de deuren! De rest vd koelkast is eigenlijk altijd netjes, dus spuit er alleen een beetje dettol in en een doekje r overheen!
belangrijk maar zoiezo toch ook handig dat je weer ruimte heb en alles op zijn plek staat met het inruimen.. Ik kan wel eens ergens komen waar ik niet graag uit de koelkast eet (zo'n vochtrandje achterin de koelkast bv daar gaan mijn haren van overeind)
whah hier ook veeeelste weinig hahaha ik heb hem serieus voor het laatst ( en toen ook voor het eerst wahah, hij is nog niet zo oud) schoongemaakt in mijn zwangerschapsverlof.. nou.. mn dochter is nu 8 mnd hahaha! hij is wel weer aan een beurtje toe ja, vd week ff inplannen hahaha
zelfde als sannehai doe wel geregeld een beetje schoonmaken, maar echt goed schoonmaken is een zeldzaamheid. Ach ja, goed voor de weerstand, toch..?
Hier ook iedere week voor dat de boodschappen erin gaan, anders word het echt een ranzige bende, ik heb nogal de neiging om dingen over datum te laten lopen
Ik denk 1 keer per 2 maanden een grote mega beurt, verder maak ik wel regelmatig de plankjes schoon en als er vlekjes of kruimels inliggen gaat er ook een doekje overheen. Hij is dus wel schoon.
Sowieso als ik iets vies zie, dan maak ik het hele plankje schoon met een doekje. Een grote beurt?? Tja 1x per maand denk ik
Zo'n 4x per jaar maak ik hem echt helemaal grondig schoon. Eigenlijk wordt ie ook nooit vies, er lekt nooit iets. En heb er nooit spullen over datum in staan.
Eigenlijk hetzelfde als Consider... En als er dan al iets gelekt heeft dan maak ik dat gelijk schoon. Heb ook nooit vocht aan de achterkant. En de vriezer doe ik 1 keer in het half jaar ofzo. Ow...wel kijk ik wat vaker de rubbers na! Dat komt door de meneer van de smaakpolitie! Hahaha!
1 keer in de 2 weken. Ik wil eigenlijk wel vaker maar ik kom er gewoon niet aan toe. Ik moet ook nog een halve dag op internet surfen dus tja....