Eindelijk kan ik een serieus testen topic openen Ik ben vandaag 11dpo en 13 dagen na de Pregnyl. De bovenste foto is gisteren gemaakt van de test in de ochtend en de andere foto is zojuist gemaakt van de test van vanochtend.. Eén ding weet ik zeker, hij loopt niet af !!
Jaaa Miszy hij is donkerder hoor! Volgens mij te donker voor de pregnyl nu nog. Ik heb er een goed gevoel over, ben benieuwd naar de komende dagen.
Spannend hoor! Onderste lijntje is zeker duidelijker 😄 Hopelijk lopen ze mooi op de komende dagen!
Dank voor jullie lieve reacties! Ik vind het zo enorm spannend, de volgende test doe ik morgenavond. Zal 'm dan weer hier posten Zo zijn ze opgedroogd
Ik ken je nog uit de juni nod topic, maar deze testen zien er goed uit! Voorzichtig gefeliciteerd. Ik vind ze ook oplopen.
Ik zat zomaar even op het forum te neuzen en toen zag ik ineens jou topic! Miszy eindelijk het is je zo gegund!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je hebt er lang op moeten wachten, vind hem zeker oplopen en zou morgen lekker bellen naar het zkh