Wat moet ik aanschraffen ?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Tanja20, Mar 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    2,958
    0
    0
    Wij verwachten onze spruit in begin Augustus.
    Vorigjaar gezien was het toen warm.
    Ook dit jaar word het waanschijnlijk weer een warme lange zomer.

Lekker dat zonnetje , maar wat moet ik eigenijk dan aan babykleding aanschraffen ?
    Wat trek je een pasgeborene aan in de warmte ?
    Een hoop rompertjes? Lange pakjes lijkt mij toch veel te warm...

Help :)

2. Pollewop

Pollewop Actief lid

Dec 7, 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    Ja hier ook zo... help :)

lees met je mee.. ;)

3. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Heb bij Good Mood een aantal jumpsuits besteld. Daaronder een rompertje en klaar.. Kindje moet toch niet in de zon, en bij ons binnen kunnen we het nog aardig koel houden...
    Misschien een idee?

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Als het echt warm wordt dan is inderdaad een rompertje genoeg met een lakentje over in de kinderwagen. Je kunt wat zomerse pakjes kopen, maar ik zou toch ook wel wat warmere pakjes kopen. Met dit hollandse klimaat kan het ook fris zijn in de zomer. Dus vanalles wat aanschaffen denk ik, niet teveel, want je koopt er zo wat bij!

5. Mist

Mist Fanatiek lid

Dec 18, 2006
    1,201
    1
    0
    Brabant
    Ik zou vooral zoeken naar kleren met laagjes, verder niet te veel zomers kopen, ten eerste kunnen ze moeite hebben met zichzelf op temperatuur houden dus hebben ze misschien toch warmere kleding nodig en bovendien als je een beetje pech hebt beval je pas eind augustus, dan is vaak het warmste weer ook wel voorbij helaas :(

6. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

Dec 28, 2006
    1,541
    142
    63
    Female
    Ik zou gewoon leuke shirtjes en broekjes kopen en dan geen laken of dekentje over in de kinderwagen.
    Lekker makkelijk, als het dan wel fris is heb je in ieder geval gewone kleertjes in huis.

7. o0Noa0o

o0Noa0o Actief lid

Jan 22, 2007
    125
    0
    0
    Den Helder
    Ik moet eind augustus bevallen. Ik heb een heleboel van die vrij dunne boxpakjes met voetjes eraan rompertje eronder en klaar. Lekker zacht en makkelijk. En dan in de wagen dun dekentje of lakentje erover.

8. shelde

shelde Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,816
    0
    0
    Ik zou van alles wat kopen.
    Ik heb in alle maatje zowel lange als korte mouwen, je weet tenslotte nooit met het weer.
    Wat ook handig is, is een vestje voor als het wat kouder is.

9. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Joey is met die hitte geboren ook begin augustus, maar dan vorig jaar ;)
    Hij heeft overdag voornamelijk t-shirtjes met korte mouwtjes aangehad (binnen, buiten deed ik hem er een dun vestje overheen) met een mouwloos rompertje eronder. Wel lange broekjes. Alles van dun katoen. 's nachts trok ik hem wel wat met lange mouwtjes aan. Joey was wel een zware baby (4200 gram) en kon zichzelf direct goed op temperatuur houden. Ik zou van alles wat in huis halen, en dan tegen die tijd kijken wat je het meest gebruikt en dus waar je wat meer van kan gaan halen.

Ik heb gemerkt dat je ook best veel dingen in huis kan hebben die je niet eens gebruikt ;)

10. missyb

missyb Niet meer actief

Rompertjes zijn denk ik wel handig.
    of zomerse ligte kartoenen kleding

11. Kiz

Kiz Bekend lid

Nov 21, 2005
    973
    0
    0
    Sibel is van 6 juli (midden in de hittegolf), maar heeft toch redelijk wat kleertjes met lange mouwen en pijpen gedragen. Alleen op de allerheetste dagen, droeg ze alleen een romper.
    Ze was te vroeg en heeft een poosje in het ziekenhuis moeten blijven. Eind juli kwam ze thuis en begin augustus begon het te regenen. Ik weet het nog zo goed, omdat ik me verheugd had op lekker buiten wandelen...Augustus bleek vooral regen in petto te hebben, dus pin je niet vast op die zomermaand, hier in Nederland weet je maar nooit wat voor weer het zal zijn!

Share This Page