ik ben nog op zoek naar een wipstoel voor de kleine zijn er mensen met ervaring met bepaalde merken ik weet echt niet waar ik uit moet kiezen misschien kunnen jullie mijn keuze wat makkelijker maken!
Hoi, ik heb er een van een vriendin gekregen. Daarvan kun je de rugleuning en het voetendeel allebei verstellen. Da's erg handig. Verder is het fijn als het van afwasbaar materiaal is of als je de stof er af kunt halen. Je hebt er met speelboog of zonder. Ik heb er een zonder en zet er dan een babygym boven. Werkt goed. Vanaf morgen hebben ze er bij de Kruidvat voor 18 Euro in de aanbieding zag ik.
Nou...ik heb een wipper gekocht bij de blokker voor 12,99....en daar is niets mis mee hoor Een duurdere wipper wil ook niet altijd zeggen dat hij beter is hoor.
Je hebt tegenwoordig ook van die hele kussens waar ze een beetje in kunnen liggen.Zit ook zo'n gordeltje in. Er zacht een mooi! Is niet echt een wipstoel maar wel een erg leuk ding. Iemand hier ervaring mee? Wil deze naast de wipstoel eigelijk ook wel aanschaffen....
Jij bedoelt een doomoo is wel heel erg prijzig hoor, maar idd ze liggen er wel lekker in maar kunnen zichzelf niet wiegen
Mijne koste 17 euro bij trekpleister en daar is echt niets mis mee. Mijn moeder heeft een van 13 euro van blokker en ook die doet hetzelfde als een dure
Vaak heb je bij de goedkopere modellen geen "opstaande" randjes aan de zijkant. Ik vind het zelf wel prettig als die randjes er wel zitten vooral als het kindje nog klein is, en nog niet zo stabiel. Gina
Die van baby bjorm zijn ook erg leuk en die kun je lang gebruiken, je kindje kan er later ook nog in zitten boekje lezen bijvoorbeeld
Dus de meningen zijn heel erg verdeeld eigenlijk ik zat wel te denken aan een wipstoel waarvan je de voeten en rugleuning afzonderlijk kan verstellen. dat hebben die goedkopere bijna niet
Ik hb hier degene van Topmark, ben er zeer tevreden mee! Voeten en rugleuning zijn apart en heel gemakkelijk te verstellen. Hij heeft opstaande randjes erg fijn en hij kan zowel wippen als stil staan en heeft nog 2 handvaten... Deze zijn 50 euro geloof ik maar wat mij betreft zeer het geld waard!
Ik heb hier degene van Topmark, ben er zeer tevreden mee! Voeten en rugleuning zijn apart en heel gemakkelijk te verstellen. Hij heeft opstaande randjes erg fijn en hij kan zowel wippen als stil staan en heeft nog 2 handvaten... Deze zijn 50 euro geloof ik maar wat mij betreft zeer het geld waard!
ik had ook de wipstoel van topmark in mijn gedachten en als hij fijn is vind ik het ook niet erg om 50 euro te betalen