Ik zie ook een tweede streep! Maar ben wel benieuwd hoe een kv2v5 test eruit zou zien. Dat zijn toch de betrouwbaarste
Ik zit op dag 37 van een onregelmatige cyclus (pcos) Ik word meestal tussen de 30ste en 40ste dag ongesteld nu zou ik op het gemiddelde 1 dag te laat zijn heeft de app aan.. Ik heb mega pijn aan mijn aan mijn boobies maar dat is ook vaker als ik ongesteld moet worden plus ik heb af en toe ongesteldheid kramp dus het matcht niet echt? Plus deze test heb ik om 3 uur vannacht gedaan en om 6 uur vanochtend nog 2 voor de zekerheid een die zijn (naar mijn idee) wit maar mijn man zegt iets vaags te zien.. Ik ben zo zenuwachtig! Ik heb trouwens ook last van beginnende blaasontsteking kan dat iets beïnvloeden? Sorry als ik een beetje chaotisch overkom maar ben al 2 jaar bezig en durf mezelf niet voor te houden dat het zo is, zal ik de kruidvat testen morgenvroeg doen of ff paar daagjes wachten? En testen dipsticks wel vaker vals lichtpositief? Ik bedoel ik heb ze wel vaker gebruikt maar altijd omo wit.. oh bah..ik zal een foto zetten van alledrie.
Moeilijk! Want ik zie absoluut wel wat! Ik zou ( ben een zenuw pees) vandaag nog een kv doen en dan morgen ochtend weer eentje
Jaaa eigenlijk wel hé ik was ook aant twijfelen maar ik moet zo mn dochtertje ophalen van school en straks heb ik een afspraak misschien tussendoor nog ff.. Zie jij op de andere stickjes ook wat? Ik heb net een ongebruikte bekeken of het streepje misschien al licht doorschijnt voor gebruik (omdat ze al een maand of 3 in de kast liggen) maar die was mooi wit...
Ik vind de onderste vrij duidleijke ik zou een Kruidvat test doen! Die menstruatie krampen had ik ook tot week of 5/6 dacht ook ik word ongie.... Maar het kan ook bij een prille zwangerschap horen
Ja ik zie het op de bovenste en de onderste! Meestal geeft kv wel Een streepje denk ik hoor! Als deze niet vals zijn, kv geeft je meer 'zekerheid' en idd die krampen had ik ook tijdens mijn zwangerschap in het begin