Vraag over wii-fit

Discussie in 'De lounge' gestart door prinses, 23 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Kun je bij de wii-fit ook tussentijds je einddoel aanpassen (het aantal kilo's wat je wilt afvallen)?

Mijn doel staat nu op 3 kilo zwaarder, dan ik nu ben, maar dat moet natuurlijk lichter worden. Ik wil niet graag mijn gegevens wissen, omdat ik dan de lijn niet behoudt, van de kilo's die ik al afgevallen ben. Weet iemand dit?

2. carlijn

carlijn Actief lid

24 okt 2005
    440
    0
    0
    zwolle
    Bij mij komt vanzelf volgesn mij om de twee weken) altijd een keer de vraag of ik het doel wil bijstellen. Geen idee of je dat ook zelf kunt doen...

3. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Kan inderdaad één keer in de zoveel tijd. Niet wanneer je zelf wilt.

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    1 keer in de 2 weken kun je dit veranderen!
    Dus goed de dag in de gaten houden waarop je bent begonnen met je doel te stellen en dan precies 2 weken of hoeveel meer dan kun je het veranderen

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Vallen jullie echt af door de wii fit?
    Doe je dat dagelijks?
    Zit er hard aan te denken het aan te schaffen maar vraag me af wat je dan allemaal doet?!

6. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

het is bewezen dat als je het intensief gebruikt je er echt af van kunt vallen...

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Spieroefeningen kun je doen. Dat merk je echt wel. Spierpijn. Hahaha!
    Je kan hoelahoepen, aerobic, yoga, balans oefeningen doen.

8. Blaak

Blaak Niet meer actief

Ja, ik doe het soms maar als ik het doe, dan merk je dat echt wel! (spieroefeningen, conditie)

9. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Helemaal bij de cardio oefeningen. Lekker steppen, of nog beter die boks/step combi, kom even niet op de naam...

Net zoals met alles werkt het zo dat als je dit volhoud en echt regelmatig doet, het echt helpt. De dansmat trouwens ook. (ook erg leuk :) )

Ik dacht ook niet dat je je doelen tussendoor bij kan stellen, maar gewoon lekker door gaan. Hij verteld je toch iedere keer of je lichter bent, dus die doelen zijn dan eigenlijk niet zo belangrijk. Gewoon weer bijstellen als hij er zelf om vraagt.

Deel Deze Pagina