.... de jongensnaam Lennart? Voor mijn vriend staat ie op nummer 1, ik moet er nog even aan wennen. Wij houden wel van wat meer klassikere namen. Ben benieuwd naar jullie beeld van de naam / jullie reactie.
Tja... niets voor mij. Maar zoals mijn voorgangster, het is ook geen lelijke naam. Succes met het verzinnen van de naam. Gelukkig hebben jullie nog even. Liefs M
Ik vind Lennard persoonlijk niet zo ... heb een mentorleerling gehad die zo heette, moeilijke jongen maar wel met een gouden hart . Hij werd door iedereen altijd Lennie genoemd. Maar als je van wat klassiekere namen houdt, dan snap ik m wel. Ik vind de naam iig niet lelijk ... gewoon niet mijn smaak
Dan vind ik Lennert of Leander inderdaad leuker. Die namen klinken iets vlotter dan Lennart. Maar als je van klassiekere namen houdt; waarom niet?!
Ik ken een Lennart - leuke jongen, dus wat mij betreft zeker een positieve naam Hou er wel rekening mee dat dit hoe dan ook op den duur Len gaat worden. Mensen korten nu eenmaal graag namen af
Ik vind het persoonlijk helemaal niets. Maar ja, meid.. Jullie moeten 'em mooi vinden!! Anderen wennen er maar aan!
Ik vind zelf de alternatieven zoals Lenn of Leander mooier, maar zoals al gezegd het gaat om wat jullie mooi vinden. Het is in ieder geval helemaal geen rare naam ofzo.