Hoi, Welke meidennaam vinden jullie het leukst/mooist bij Niene passen? Niene en Janne Niene en Flore Niene en Nore Niene en Jinte Niene en Imme Alvast bedankt voor de reacties! Liefs Lotti
Ik vind het juist iets te veel op elkaar lijken allemaal ik zou eerder kiezen voor Noor (hoewel dubbel N ook niet alles is) of Floor Als ik echt uit dat rijtje zou moeten kiezen zou ik voor Jinte kiezen, maar k denk dat dat komt omdat dat het minst om Niene lijkt. Kvind het trouwens hoe meer ik er over na denk ook een steeds mooiere naam moet er alleen even aan wennen Zo hoorde ik hier laatst Tindra, ook apart maar wel erg mooi
Ik zou zeker voor Flore gaan...prachtige naam...ik vind Nore en Janne ook erg leuk bij Niene staan. De andere twee namen vind ik ook heel mooi maar minder bij Niene.
vind jinthe ook het mooist staan maar waarschijnlijk om dezelfde reden als mijn voorgangers de rest lijkt teveel op niene
Pffff....hahaha het wordt er niet makkelijker op. Maar volgens mij wordt Jinte het meest genoemd...maar laten wij daar nou net het minste gevoel bij hebben Ons gevoel gaat nu uit naar Janne of Flore. Maar vinden op dit moment Pien en Saar ook heel leuk. Al lijkt Pien denk ik toch ook teveel op Niene. Wat vinden jullie: Niene en Pien Niene en Saar
Vind Flore errrug leuk, Janne trouwens ook...zelf zou ik voor Flore gaan zoals in mjn eerdere berichtje... Pien vind ik (sorry) een verschrikkelijke naam, Saar heeft ook niet mijn voorkeur maar Sara vb. weer wel. Vind Pien ook niet leuk bij Niene staan en Saar zou wel kunnen, maar is gewoon niet mijn type naam..... Je moet natuurlijk gewoon kiezen wat jullie prachtig vinden en leuk bij elkaar vinden staan maar zou alsnog voor Flore gaan hahaha....
hihi dat hadden wij ook eens ja, maar op zich hoeft het niet zo te zijn, dat de meeste stemmen daarom jullie keuze wordt. Bij ons was het zo dat degene die de minste stemmen had, de naam is geworden. Ondanks dat, had het toch erg geholpen dat we hier de poll geplaatst hadden. Gewoon dat er meer mensen mee dachten en dat we er zelf ook weer op een andere manier mee bezig waren. maar oke. De vraag: Ik zou van de 2 keuzes voor Saar kiezen. Maar dat is ook nog steeds gebaseerd op mijn eerste reactie, alle andere namen vind ik te veel op niene lijken. En niene en saar klinkt wel leuk samen. Ook al zou ik zelf niet voor Saar kiezen. Van janne of flore zou ik voor flore kiezen. Ook om bovenstaande reden. Flore lijkt iets minder op Niene dan Janne
Ik vind Jinte of Imme het mooist. Ik vind die twee namen van het rijtje het mooist bij Niene, maar ook als naam het mooist.