Hallo ik ben benieuwd welke naam jullie het leukste vinden. Heb je een andere suggestie dan hoor ik die graag.
Ik heb voor Thijs gekozen (lijkt op Ties haha) maar vind Bram ook wel leuk. Damian is niet zo mijn smaak.
Tja smaken verschillen gelukkig Ik ga natuurlijk voor Damian, alhoewel ik de andere twee namen ook leuk vind. Dus aan mij heb je ook niet echt wat haha
Mijn zoontje heet Bram..... need I say more? Thijs stond bij mij ook hoog in mijn lijstje, maar dat wilde mijn man echt niet. Wie weet ooit bij een tweede kindje dat ik mijn man kan overhalen? 8) Ik hou niet van de naam Damian, ik sta voor de klas en er zitten gemiddeld 2 kinderen in de klas die Damian of Demian heten.... dus ik ben die naam spuugzat.
Hier ook Thijs op de eerste plek gevolgd door Bram en daarna Damian vind die laatste ook totaal niet bij de rest passen. Heb nog altijd een een zwak voor Matthijs vind ik zo'n lieve naam. Kan bij elke leeftijd en is tijdloos. (ben niet zo van de modenamen.)
Ik vind damian echt een verschrikkelijke naam. Vind Bram en Thijs leuker! Ik vind die 2 namen ook bij elkaar passen en damian valt er helemaal buiten..
Damian vind ik absoluut niet mooi! Ik vind het altijd iets duivels hebben ofzo... misschien wat vreemd... thijs en bram vind ik veel leuker. Ook een heel ander soort naam trouwens dan Damian. Ik heb voor Thijs gekozen. Zou het alleen zelf niet kiezen voor ons kindje. Maar ja, smaken blijven verschillen!