Ik kwam de naam ergens tegen op t forum. De naam is ook maar 5x gegeven geloof ik dus daarom denk ik vrij onbekend
Bedankt dames! Ik vind het zelf ook leuk staan bij Jaylin, het is een originele naam maar vind hem te zelf zeker niet té apart of ingewikkeld. we willen dan wel voor de 'makkelijkste' uitspraak gaan, gewoon Hoe het er staat dus
Ja Jack is echt een stoere naam vinden wij ook. alleen voor een baby'tje is het misschien te stoer en het betekend bedrieger dat vind ik dan wel weer een beetje jammer haha maargoed we hebben nog even om te denken en te twijfelen wat leuk zie dat onze kindjes beide van nov. 2012 zijn !
Ja en als het goed is 'ken' je me ook nog van de toendertijd 'jonge mama's groep'. We hebben elkaar nog steeds op FB hahaha!
dat het bedrieger betekent wist ik trouwens niet! En ik vind Jack bij een baby juist super leuk. En het grootste deel van zn leventje is hij geen baby meer he
Ik vind Jack super leuk!! Maar niet zo mooi in combi met de naam van je dochtertje.. Novan moet ik aan wennen denk ik
Denk dat het ook best wel wennen is was voor ons ook toen we de naam voor het eerst hoorde haha maar dat komt ook omdat het nog een vrij onbekende naam is denk ik