harrewar in hof van saksen

Discussion in 'De lounge' started by Eefke84, Jun 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

kent iemand harrewar, het overdekte speelparadijs van hof van saksen? want wat ik er uit begrijp is dit al oud/ versleten? of is het ook vernieuwd? ik begreep dat dit nog van het oude park is wat er eerst stond. beetje onduidelijk en heb me al suf gegoogled maar wordt er niets wjzer uit:)

2. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    1,871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    heb er gewerkt het ziet er niet zo oud uit hoor maar dat is mijn mening natuurlijk

3. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

het park zelf is helemaal vernieuwd, et is niet meer zoals vroeger. nu villahuizen erop (eigenhuis en tuin is er nu zogenaamd 12 weken)

4. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Lijkt mij ook wel een keer leuk om heen te gaan, tís hier dichtbij :)

5. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Harrewar ken ik niet, rest van he tpark is geweldig (wel erg rustig en kaal) wij gaan er vaak zwemmen met F. en ook het eten is prima. (zomer op het buitenterras bij het italiaanse restaurant, wat een genot..)

6. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik ben er 3 jaar geleden geweest en het zag er niet super nieuw uit, maar zeker niet oud en versleten.

7. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

Jan 22, 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    wij zijn er vorig jaar geweest en vonden het redelijk.
    Wel aan de prijs voor een bungalowpark maar ik geloof dat je ook iets betaald voor de naam en de decadentie waar het mee samenhangt. Harrewar was niet zo boeiend, mijn dochter was er zo klaar maar die was toen ook 5 jaar.
    Het bubbelbad en de infraroodsauna in het huisje waren wel top.

Share This Page