Hoi hoi, Wij hopen binnenkort op een broertje of zusje voor S.iem. Nu ben ik vast aan het dromen over een meisjesnaam! (jongensnaam wordt echt een probleem hier, haha) We hebben een aantal opties, zal een pol maken en hier even uitleg geven: - Jolie (mijn moeder heet José, mijn schoonmoeder Alie) - Phileine (vind ik erg mooi, manlief wat minder) - Lana (kom uit het oosten, dus die a op het eind wordt soms aaaa) - Mette (alleen heb je dan S.ieM en Mette) - Liv (stoer en kort) Je kan meerdere opties aangeven! Liefs Loesie
ik vind Mette een hele leuke naam! Jolie vind ik mooi gevonden. Ik zou dat dan als 2e naam doen. Mette Jolie.
Hey, Ik vindt Jolie het mooist! Maar Mette is ook een leuke naam, de nicht van mijn vriend heeft ook een Mette en Siem erg toevallig haha!
Ik vind het geen leuke namen maar vind Jolie (op z'n NL uitgesproken) dan nog het leukst. De naam Liv vind ik écht helemaal niks..
Pluis Jolie is idd op z'n NL uitgesproken! Jeluna, wat toevallig zeg! Haha! Tord, bedankt voor je mening!
Jolie!! Vind ik een super vrolijke naam...en helemaal als je hem zo kan vernoemen. Phileine..ook een super naam maar vind hem wat te netjes bij Siem. Lana..vind ik niet zo.. Mette..leuk maar niet zo leuk bij Siem. Liv..is net of je steeds je dochter haar naam afkort.
Jolie: vind ik wel heel mooi als 2de naam, maar niet leuk als 1ste naam. Phileine: mooie naam, maar wel erg lang bij Siem Lana:leuke naam, past ook leuk bij Siem Mette: leuke naam. Vind Siem & Mette ook geen rare combi opleveren Liv: niet mijn smaak Samengevat: Siem en Lana (Jolie ) vind ik het leukst samen.
Jolie (mijn moeder heet José, mijn schoonmoeder Alie) -> Jolie vind ik niet zo goed passen bij S.iem... maar de betekenis die erachter staat is wel mooi (namen van moeder/schoonmoeder). Misschien als tweede naam? Phileine (vind ik erg mooi, manlief wat minder) -> past beter, maar ook niet perfect bij S.iem. En jullie moeten het beide mooi vinden... dus deze ook niet Lana (kom uit het oosten, dus die a op het eind wordt soms aaaa) -> Lana vind ik goed passen en het is ook een mooie naam (zou me niet storen aan de "aaa""... maar... wat ik jammer aan deze naam vind is het woordje wat je krijgt als je Lana achteruit leest... Mette (alleen heb je dan S.ieM en Mette) -> Ja, inderdaad, S.ieM en Mette loopt niet helemaal lekker, maar zo erg vind ik dat niet. Liv (stoer en kort) -> Ja, dat vind ik ook. En past ook goed bij S.iem... Ik zou misschien eerder Livia nemen, of Olivia, en dan Liv roepen
Oké, hoe vind je dan nog... Fea Ylva / Ilva Saga Talida Hella Lis Noa Jonna Nele / Neele Lou Tyra Fiona Imke Lovisa Fien Ada Malin Svaja Siri / Siria Elva Inri (Ingrid) Philana Hedda Oda Fenja / Finja Jale Moa / Moana Venla Lilja Svana Minte / Minthe Ronja Loni Marja Lioba Ima Kaja / Caja Ina Calla Leonie Tainja Nea Sunna Mari Nea Kim Lorien Siv Madita Kess Lien Milla Merle / Merel Linnéa Oona Salma / Selma Lenja Elin Mia Kaj / Kai Laerke Freja / Freya Mailin Nova Signe Fae Pia Maud Ylvie / Ilvi Svea Tomke Lie Meja Leen Ellen Ida Marit / Merit Astrid Nia Heja Solvej / Solveig Nela Kari
Ik zou kiezen voor Liv of Mette.. Lana vind ik niet zo hier in twente (oosten).. Ik vind het erg vervelend als mensen de nadruk zo leggen op de aaa.. vandaar dat praktisch iedereen mij nu Lynn noemt en geen Linda.. Phileine ook erg mooi, maar vind ik minder mooi bij Siem.. Jolie, ook mooi..
Hey Loesie, Ik ben echt helemaal weg van Mette. En ik vond de suggestie Mette Jolie helemaal geweldig. Jammer dat we geen meisje krijgen En vind dat het best combineert met Siem.
Siem en Jolie! Phileine vind ik ook erg leuk, maar is niet zo kort en krachtig als Siem. Jolie past dan beter, denk ik.