Schoen 1, mooie kleur. Schoen nr 2 wordt snel lelijk, op deze kleur zie je alles en ziet er al snel vaal uit als ze er mee in de zandbak zijn geweest.
Alleen de kleur is anders toch? Ik zou voor de eerste gaan. De tweede ziet er veel sneller vies uit met die lichte kleur en die witte zolen. Maar ik vind de eerste kleur ook stoerder voor een jongen.
Schoen 1!! Echt mooie kleur blauw en is echt niet te donkere kleur voor de zomer! En blauw past overal bij, vind ik.
Vind ze allebei errug leuk!!! Maar als ik zou kiezen zou ik voor nr. 2 gaan, omdat het makkelijker te combineren is... Maar wie had nou welke voorkeur??
Dank jullie wel voor alle reacties! Lief! Mijn man vindt schoen 2 leuker, hij houdt niet zo van die felle kleuren en ik juist wel en vooral bij de kinderen vind ik het zo leuk staan. Maar wij hebben in goed overleg en na het lezen van jullie reacties besloten dat het schoen 1 wordt. Lekker stoer en kan toch ook in de zomer.
Zeker weten nummer 1. Ben niet zo van spijker op spijker en aangezien de meeste jongetjes vaak een spijkerbroek aanhebben...