Ik zag vanmorgen twee vlekken op mijn dochter der benen. Het is rood met vocht soort pus lijkt het wel een soort puist. Nu net zie ik er steeds meer komen op der voor hoofdje en ook op der armen. Ze is net 13 maandjes. Lijkt mij niet dat dit water pokken zijn toch? Ze is gewoon vrolijk en ze zit er niet aan.
Ik zeg niet dat het niet kan, vindt het alleen zo vreemd omdat mijn middelste dochter ze nog niet eens heeft gehad en die is 4jaar. Tot nu toe zijn het er niet veel meer bij gekomen en heeft en blijkt ze er geen last van te hebben.
Dit heeft onze dochter ook! Op haar arm, andere arm, en duim, 3 puntjes dus. Het zijn geen waterpokken hoor, als ik er over heen wrijf lijkt er een korstje op te zitten, heel klein, er zit ook een klein zwart puntje in Volgens mij zijn het bij haar muggen bulten
Nee klopt, ze heeft precies het zelfde heel gek. Het zal wel niks ernstigs zijn, en waterpokken zien er echt anders uit.
Denk waterwratjes ... Mijn kindjes hadden ze ook paar weken geleden. Die van de oudste waren ontstoken. Daarvoor heeft ze antibioticazalf gehad. Aan de wratjes zelf is weinig te doen, ze zijn wel besmettelijk maar moeten vanzelf wegtrekken. Deze lijken er echt op.