Ik ben 19 december uitgerekend, uiteraard bestaat de kans dat het ook met kerst of oud en nieuw kan zijn. Nu ben ik op zoek naar een bijpassend gedichtje voor op het kaartje, voor een kerstkindje, of als nieuwjaarskindje. Ik heb de 'gewone' teksten allemaal al, maar voor de zekerheid leek het mij leuk om mocht het met kerst geboren worden, daarop in te spelen met een bijpassend gedichtje. kan alleen niks leuks vinden..... Iemand ideetjes?
hey, neem eens een kijkje op mijn site zover ik weet staan er daar zeker 2 op bij 'overige geboortegedichtjes' groetjes Liezje
om het even gemakkelijker te maken heb ik even de nrs opgezocht (anders kon je 800 tekstjes gaan aflezen ) je gaat dus naar rubriek 'overige geboortegedichtjes' en daar staan ze nrs: (4.)710 (4.)366 (4.)367 naar de (4.) moet je niet kijken, dat is de nr van de rubiek hopelijk heb je er iets aan groetjes Liezje ps. kan zijn dat ik er over het hoofd gezien heb. heb ze even snel ddoorgenomen om het wat gemakkelijker voor je te maken Maar ik denk dat ik toch eens een systeem moet gaan uitvinden om gedichtjes snel terug te vinden
ik zou altijd zelf een mooi gedichtje maken.. en dan niet persee iets dat rijmt (tenzij je dat goed kan) maar gewoon iets dat bij jullie past. denk baby, denk kerst! denk sneeuw, denk kou, denk liefde, denk warm, denk oud, denk NIEUW en maak het lekker zelf! je kindje is uniek laat het gedichtje dat ook zijn! succes