Wij komen er niet uit we hebben twee namen waar we er een van uit willen kiezen voor onze zoon. We hebben al een dochter en die heet jasmijn. Welke naam vinden jullie leuker Dani of Mats?
Dani is toch een meisjesnaam? Ik vind ze beide weinig aan trouwens, maar als ik uit deze twee moet kiezen, ga ik voor Mats, omdat dat wel een jongensnaam is
Ik vind ze beide erg leuk! Maar als ik beide namen in combinatie zeg met Jasmijn, dan klinkt Dani er mooier bij vind ik.
Dani echt super leuk. Vind mats een beetje oud bollig. Jasmijn en Dani klinkt ook leuker! Vind het ook een jongens en meisjes naam, niks raars aan om je zoon zo te noemen.
Dani! ik ken trouwens alleen maar jongens die Dani heten, geen meisjes ( die heten vaker danique of danielle in mijn omgeving)
Dani. Vroeger heb ik altijd geroepen als ik 2 jongens krijg heten ze Jari en Dani. Allebei (oud)voetballers van Ajax. Vond die altijd zo knap vroeger Heb straks wel jongens maar toch andere namen geworden haha manlief is niet zo van ajax.
Hm... krijg bij dani een.. ik weet niet.. bepaaldtypemens idee.. das niet spottend bedoeld of kwetsend, gewoon een gevoel..
Ja dat kan. Ik heb dat vaak als ik iemand ken met die naam. Die naam associeer ik dan met die persoon. En als ik die persoon niet mag dan vind ik de naam ook helemaal niks.
Dani vind ik super leuk! en dat klinkt leuker bij Jasmijn....Mats vind ik helemaal niet leuk....heel hard klinkt dat! Succes!
Ik vind persoonlijk Dani ook veel leuker. Mijn zoon heet namelijk ook Dani. Past ook mooier bij Jasmijn. Moelijk he een naam kiezen