Mijn man en ik weten ons geen raad meer bij het zoeken naar een meisjesnaam (jongensnaam hadden we meteen)...welke naam vinden jullie mooier?
Ik heb gekozen voor Elvira. Esmee vind ik persoonlijk niet mooi. Mexx doet me te veel denken aan een merk, en Bailee ken ik als amerikaanse jongensnaam.
van dit rijtje vind ik Esmee het mooist, Bailee vind ik een jongensnaam, Mexx en Elvira vind ik gewoon geen mooie namen.
Ik twijfel erg tussen Bailee en Esmée... Maar ik zou Bailee zo schrijven denk ik :Bailey of Baily. Dan vind ik die naam leuker Maar moeilijke keus,het zijn ook 2 heel verschillende types he?Bailee klinkt redelijk stoer en Esmée klinkt veel liever... Bailee dan maar,omdat het unieker is Tja,Elvira en Mexx vind ik ook gewoon niet mooi...
Esmee vind ik de enige leuke. Elvira vind ik niks, Bailee en Mexx vind ik persoonlijk meer namen voor huisdieren, mijn hond heet Mexx
Ik heb Bailee gestemd. Mexx doet me aan kleding denken en de anderen zijn wat gewoontjes. Maar hoe spreek je Bailee uit? Bellee (frans)? Beelie (engels)?
Ik heb ook gekozen voor Esmeé, dit omdat er vroeger bij mij in de klas een esmee zat haar zus hete elvira. en Bailee ken ik als hondennaam dan valt hij bij mij gelijk al af. En mexx vind ik niet wat.