Goedemorgen dames, Ik heb een cyclus van 29 a 30 dagen en op woensdag 8 april had ik mijn ovulatie. Ik ben vandaag pas 6dpo. Normaal test ik niet zo vroeg, maar ik heb al een paar dagen pijnlijke borsten, ik ben erg kribbig naar mijn man en die zei jemig ben je zwanger ofzo. Dus ik heb toch een test gewaagd. Ik zie een heel licht streepje. Ik heb dit eerder gehad op 1dpo en dat eindigde in een vroegtijdige mk. Ik heb het idee dat het vals positief is of een veel te licht streepje is. Heeft iemand ervaring met zo'n licht streepje? Alvast dank voor jullie reacties. Liefs Ishaya
Ik hoef niet te turen maar dan ben je toch wel verder als 6dpo denk ik dan als leek. Hoeveel na tijd is deze foto gemaakt? Zal er nog een doen als ik jou was.
Ik zie op de bovenste iets, maar vind hem heel korrelig (de foto). Hoe zeker ben je van je eisprong? Heb je ovulatietesten gedaan? Zoja, wanneer was hij positief?.
Ben je wel zeker van je ovulatie elke x? Volgens mij is 1dpo positief testen onmogelijk. Maar ik zie wel een streepje op je test! Hopelijk loopt die mooi op
Dank voor je reactie! Het streepje kwam direct. De foto is binnen 5min gemaakt. Ik had vorige week woensdag mijn ovulatie, dus dan ben ik 6dpo. 2dagen geleden had ik mega veel steken alsof ik ongesteld ging worden, alleen dan iets scherper. Best lastig te omschrijven. Ik zie een typfout in mijn post. Ik heb eerder een licht streepje gehad bij 11 dpo en niet bij 1 dpo, haha.
Ik ben wel zeker van mijn ovulatie. Die is meestal rond 14-16 dagen na eerste dag van mijn laatste menstruatie. En ik heb ovu testen gebruikt.
Mijn ovulatie test was 6 en 7 april positief. Hierbij nog een foto die binnen 5min gemaakt is. Het streepje was moeilijk op de foto te krijgen.
Okay, dus je eisprong was uiterlijk 9 dpo, wat maakt dat je dan vandaag nog maar 5 dpo bent. Dan kan je onmogelijk positief testen. Dit streepje lijkt op ong. 3 dagen na de innesteling. Op zijn vroegst is de innesteling pas op 4 dpo, dus dan zou je nu 7 dpo moeten zijn. Wat zou betekenen dat je ei op de dag van je 2e posi ovu was en de innesteling echt op 4 dpo was (niet later). Waren beide ovu testen even donker? Ik zou eens testen met een ander merk, bijv de predictor.
Dank voor je uitgebreide reactie! Wat weet je er veel van!! Ik heb de ovu testen van clearblue met een smiley. Ik ga vandaag of morgen een nieuwe zwangerschapstest kopen. Vooralsnog ben ik nog even niet blij en wacht ik het nog even af.
Ik ben naar de drogist gereden en heb toch een test gewaagd.. Op jouw advies een predictor test gehaald. Hierbij het resultaat. Ook erg licht moet ik zeggen. Wat denk jij ervan?
Ik was er niet eens mee bezig totdat mijn man zei.. Jemig ben je zwanger ofzo (beetje mot over iets onbenulligs en ik ging helemaal uit mijn stekker) . Ik ben zo kribbig en onrustig. Ik baal ervan dat ik pas 6 dpo ben. Er kan nog van alles gebeuren... Ook gezien het feit dat ik een vleesboom heb van 10 bij 10cm.
Ja positief .. dus een innesteling op 4 dpo, nu 7 dpo en een snelle hcg aanmaak Is het een early of express??