Eisprong na miskraam (testjes)

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Rannie, May 31, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rannie

Rannie Actief lid

Dec 21, 2012
    442
    56
    28
    Female
    Hoi Dames,

Ik heb afgelopen 21 april helaas een miskraam gehad met 11 weken zwangerschap. Ik heb met zwangerschaps testen af en toe gecheckt of de HCG uit mijn lichaam was, en 2 weken na de MK een echo gehad bij de gyn waarop te zien was dat alles er weer prima uit zag zoals hoort.

Ik ben vanaf 14 mei weer iedere dag (behalve op 21-5 & 25-5) gaan ovu testen en heb helaas mijn piek denk ik niet kunnen vinden. De testen gaan van donker naar lichter en weer donker. Ik weet dat een eisprong na een MK soms weken kan duren.
    Ik had 4 dagen geleden duidelijk rekbaar slijm en heb ik sinds gister avond wat last van heel licht bloedverlies. Dit is echt minimaal en niet herkenbaar voor mij als een menstruatie. We hebben wel geklust, ook op de dagen dat de testen toch iets donkerder leken te worden.

Lang verhaal kort; mijn vragen zijn:

Is dit herkenbaar voor de dames die een MK hebben meegemaakt? Zou dit een innesteling of naderende menstruatie oid kunnen zijn? Zonder eisprong is er geen menstruatie mogelijk toch, of zeg ik nu iets heel doms?
    Ik sta voor een raadsel. Heb af en toe wat lage rugpijn, misselijk en erg moe. Zwangerschaps test was negatief vanmorgen. Uiteraard wachten we rustig af, maar wilde deze vraag hier toch even kwijt!

Bijgevoegd mijn 'rijtje' van 14 mei tot vandaag.

2. Esselte

Esselte Niet meer actief

Sorry ik kan je niet helpen maar wil je wel even 'succes' wensen. Hoop voor je dat je gauw zwanger en een voorspoedige zwangerschap zult hebben.

3. Rannie

Rannie Actief lid

Dec 21, 2012
    442
    56
    28
    Female
    Dankjewel! :)

4. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

Mar 4, 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Kan je idd niks over zeggen, ik zou als ik jou was, en hoe moeilijk het ook is, afwachten tot je ongesteld bent geworden.
    Je lichaam moet zichzelf weer in orde brengen, de een is met een paar weken weer ongesteld en de ander doet er wat langer over.
    Je maakt jezelf helemaal gek met al die testen, als je lichaam er klaar voor is dan komt t helemaal goed aldus mijn gynaecoloog!
    Ik wil je in elk geval heel veel sterkte toe wensen, en ik hoop dat je snel weer zwanger bent en dat het uiteraard dan allemaal voorspoedig mag blijven gaan!

5. QueenC

QueenC Fanatiek lid

Jan 16, 2015
    1,246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte met je mk :(

Je kan laat een eisprong krijgen na een mk maar ook al snel. Dus dat kan alle kanten op.
    Ie bloeding wat je had was dat ook rond de positieve ovu test? Want ik meen toch een oploop en een afloop te zien op je testen.
    Zou je eens een foto kunnen maken van de meest duidelijke testen doe je bent, dus als de beide strepen bijna even donker zijn?

En ik zou je aanraden de ovu testen van zwangerenkids te gebruiken ipv deze...

Je kan snel zwanger raken na een mk, maar het kan ook even duren. Maar aangezien je hcg alweer helemaal gedaald is kun jij gewoon weer een eisprong krijgen hoor ;)

6. Rannie

Rannie Actief lid

Dec 21, 2012
    442
    56
    28
    Female
    Dank voor je berichtje!

Ik 'bloed' nu sinds zaterdag avond/nacht maar het is minimaal en alleen met afvegen. Had zondag ochtend wat lage buik en rugpijn maar dat is nu helemaal verdwenen. Ook geen stolsels en zeker geen super helder bloed wat ik bij een normale menstruatie wel heb.

Ik heb in het verleden ook met z&k getest maar vond deze van action ook altijd wel fijn opzich. Maar misschien zijn deze wel minder gevoelig.

Foto'tje is bijgevoegd :)

7. QueenC

QueenC Fanatiek lid

Jan 16, 2015
    1,246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmmm ik denk dat je lichaam toch nog even van slag is ;) vooral omdat je zegt dat je bloedt.... Het kan altijd van een innesteling zijn maar dat is afwachten.

Voor nu zou ii gewoon lekker verder gaan en nergens vanuit gaan...

Ik duim iig voor je!

8. Rannie

Rannie Actief lid

Dec 21, 2012
    442
    56
    28
    Female
    Ik vermoed het ook.. ik wacht rustig af!

9. Rannie

Rannie Actief lid

Dec 21, 2012
    442
    56
    28
    Female
    Daar ben ik weer :)

Sinds mijn laatste berichtje zijn de wc en het bed mijn aller grootste vriend :D zo beroerd en voel me echt zwanger.

Gisteren al een heel licht streepje op de kruidvat 2 v. 5 test en vanmorgen dit streepje. Heb de foto ook even bewerkt, aangezien de kwaliteit van de foto na het uploaden altijd een stuk minder is.

Zien jullie hem ook?

Kan het zelf amper bevatten, en ben nog erg voorzichtig.

10. QueenC

QueenC Fanatiek lid

Jan 16, 2015
    1,246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie niks eigenlijk...
    Plaats een een gewone foto?

11. Freddel

Freddel Fanatiek lid

Mar 30, 2015
    1,305
    406
    83
    Ik zie wel wat, maar lijkt grijs doordat ie bewerkt is.
    Idd miss even een gewone foto plaatsen..

12. fee90

fee90 Fanatiek lid

May 21, 2015
    1,679
    39
    48
    Ik zie hem heel duidelijk!!!! spannend, ziet er goed uit, ik duim voor je!

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,956
    15,597
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie iets heel vaags.

Plaats idd eens de normale foto.

14. Rannie

Rannie Actief lid

Dec 21, 2012
    442
    56
    28
    Female
    De onbewerkte versie. Uiteraard is hij duidelijker dan de foto zo doet weergeven. Ml en ik zien hem zelf allebei direct.

Ik denk wel dat het nog heel erg vroeg is. Hoop dat ze gaan oplopen :)

15. Rannie

Rannie Actief lid

Dec 21, 2012
    442
    56
    28
    Female
    En nog een :D

16. QueenC

QueenC Fanatiek lid

Jan 16, 2015
    1,246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hierop zie ik wel iets;)
    Hou er wel rekening mee dat deze testen ook op een ei reageren...zou kunnen;)

17. Deebje

Deebje Bekend lid

Mar 2, 2013
    960
    27
    28
    Female
    Ik zie ook een licht streepje, spannend hoor... Morgen weer?

18. Rannie

Rannie Actief lid

Dec 21, 2012
    442
    56
    28
    Female
    Gezien de klachten die ik heb ga ik eerder vanuit dat dit een hele prille zwangerschap is, geen eisprong. Ik had de afgelopen dagen ook geen last van het rekbare slijm e.d. waar ik eerder wel last van had. Ik herken alles ook van de eerste keer.

Ik gooi er overmorgen weer een testje tegenaan en hoop zo dat hij oploopt! :)

19. QueenC

QueenC Fanatiek lid

Jan 16, 2015
    1,246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zeg het alleen omdat het wel eens gebeurd ;)

Spannend! Waarom niet morgen al :D

20. Rannie

Rannie Actief lid

Dec 21, 2012
    442
    56
    28
    Female
    Haha I know :D

Ik denk dat als het echt zo vroeg is als dat ik denk dat het is 8-9 dpo misschien, ik vast pas iets duidelijker test over 2 dagen :D Zijn al heel wat testjes doorheen gegaan haha

Share This Page