Hoi dames, ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met de midstream zwangerschapstesten van zwanger&kids (ultragevoelig). Heb er meerdere topics voorbij zien komen, maar zijn al verouderd. Ik hoor graag zowel positief als negatieve ervaringen van jullie Heb zelf vanmorgen een test gedaan, 6 dagen voor nod (ja best vroeg, ik weet het) en ik zie zelf dus een roze streep, maar weet niet wat ik ervan moet denken...
Ja na 5 minuten ongeveer...duurde best lang voordat ie opgedroogd was. Maar ik lees zoveel wisselende verhalen over deze testen dat ik het nog niet helemaal vertrouw. Het lijntje is wel roze en niet grijs, dus dat lijkt me goed. KV 2v5 had ik ook gedaan, maar die bleef omo wit.
Toen ik positief testte hiermee, was de kruidvat minder duidelijk, dus het zou heel goed kunnen dat kruidvat nu nog niets aangeeft.
Ook maar even in jouw topic reageren want ben ook erg nieuwsgierig naar de ervaringen. Ik test al vanaf donderdag dit soort streepjes. Maar voel nu toch echt ongi- krampjes. Andere testen blijven wit, op een twijfelachtig lijntje bij een Action test na. View attachment 494124 Wat vinden jullie? Ik heb niet veel vertrouwen in deze testjes..
Lijkt beetje op de mijne, of niet....? Hmmm denk dat we gewoon moeten wachten. Heb er nog 1 liggen en die doe ik in t weekend!
Ik had de gevoelige dipstick van zwanger en kids daar had ik een licht streepje op maar werd toch ongesteld dus hoop dat deze wat beter zijn en echt streepjes geven als het zo is, morgen kijken of hij opgelopen is
Laten we het hopen! Ik wacht echt tot het weekend... Hier nog eens in negatief van vandaag en gisteren: (die met roze stripje is van vanmorgen)
Ja die van gisteren wel. Vanochtend kv gedaan en zag in de verte een heeel klein streepje ma nie overtuigend dus ik wacht het even af haha