De laatste jassen vind ik echt vreselijk Blijf nog steeds bij de roze (mits bont nep is ben hier ook erg op tegen)
Precies! Tja, luipaardprint is wel héél tricky.....Het is heel snel ordinair, maar kán, wanneer je het goed combineert heel chique zijn. Maar dat moet je wel kunnen! Ik heb het niet in de kast in ieder geval wel een japon in zebraprint, die is heel mooi en erg netjes, maar dat moet je wel staan. Bovendien gaat mijn leeftijd tellen (bijna 40) en dan moet je echt goed uitkijken me zulke prints vind ik. Ik hoef niet direct heel truttig, maar sommige dingen vind ik ook gewoon niet meer kunnen.
De roze jas vind ik het leukste en staat ook het leukste bij je denk ik. Alle andere plaatjes zijn cheap en trashy en zou ik nog niet dood in gevonden willen worden, op de laarzen van Bosi na die zijn tof!
klopt... Vind ik ook...het moet bij je leeftijd passen.. Ts is geloof ik nog heel jong dus dan kan het prima Nikki88:
Ik denk dat de roze jou het beste staat,mits het geen echt bont is. De zwarte laarzen met hoge hak zijn echt gaaf,waar zijn ze van!
Die lichtroze voor jou. Het zijn niet de jassen die ik zou uitkiezen, maar ik denk dat het jou leuk zal staan.
Mijn kledingsmaak is precies zelfde als de model . Die broek heb ik en dan zon jas erboven lijkr me leuk. Maar in de winter moet ik niet koud hebben
Precies wat ik altijd aanheb. Laarzen broek en dan zon leuk jas. Maarja die roze is ook leuk plus dikker! Kijken of ik hier in stad soort gelijk zulke jassen vind andets bestellen
Die je als laatste stuurde, lijken zomerjasjes. Die wat langere witte ook. Koud hoor! Ook met dikke trui brrrr.. Zeker als het vriest. Zou voor die roze gaan! Of lekker de stad in