Hoi meiden, Onze dochter krijgt zeer waarschijnlijk een naam beginnende met een J. Graag willen we dan de tweede naam ook met een J laten beginnen. Eerste naam heeft een lettergreep en de tweede willen we met 2 lettergrepen. En dan weinig voorkomend en het liefst met 5 letters Snappen jullie dat ik het mezelf lastig maak? Voorbeelden wat ik mooi vind: S.afae S.olèn M.adae Maar dan dus graag met een J Hebben jullie enig idee? Dank
Bij tools en dan bewerk. Maar is inmiddels waarschijnlijk te lang geleden. Ik zou het even aan @Beheer vragen.
Jaeda, Janna, Janou, Janey, Jelka, Jente, Jinte, Jolan, Jolée, Jolie, Jorie, Josie, Josje, Julin, Julot, Jutka
Sommige zijn misschien al genoemd: Juune Janah Jette Jisca Jemma Jiona Jayna Jente/Jinte Juwel Jolin/Julin Jasja Jentl Jenne/Jenna Jella Jarah Jessa Jikke Jelsa Jaela/Jayla Josse
Wat een leuke reacties. Dank daarvoor! Julin vind ik erg leuk. Veel mensen opperen deze al waardoor hij mogelijk toch wat gangbaarder is dan ik dacht. En vooral hoopte Zitten zeker andere goede opties bij!