Dank jullie wel allemaal voor jullie hulp. We hebben gelukkig nog wel even de tijd, manlief z'n absolute voorkeuren zijn Lars en Vera. In Vera ga ik hem toch steeds meer volgen, zeker nu ik daar ook veel positiefs over lees, zie ook steeds meer voor me dat als we een meisje mogen krijgen we haar Vera gaan noemen Lars vind ik ook echt wel leuk maar vond ik een paar jaar terug nog een vreselijke naam, ben er een beetje ingegroeid door het vaak te zeggen ofzo. Mijn voorkeur heeft Siem, alleen in combinatie met Ties is dat een beetje jut en jul vind ik. Op zich ook niet heel erg maar voor een eventuele derde moeten we dan weer met zoiets komen, anders is het ook raar denk ik haha.
Ik heb gestemd op Ruben, qua naam vind ik Siem eigenlijk leuker, maar niet als je al een Ties hebt. Meisje Vera, al vind ik Bo ook heel leuk.
Voor een meisje vind ik Nora eruit springen. Zo zou ik mijn eigen dochter ook kunnen noemen. De andere meisjesnamen vind ik ook best mooi, maar die hoor ik toch vaker. De jongensnamen in je lijstje vind ik wat lastiger. Siem is niet mijn smaak en Daan en Ruben ken ik er al zoveel van. Zelfs meerdere in die combinatie. Dan blijft Lars over. En daar heb ik op gestemd.