Manlief en ik zijn er nog niet uit. Finn of Vince. Beide namen vinden we leuk maar ml heeft de voorkeur voor Finn en ik Vince. Welke naam zouden jullie kiezen? Of hebben jullie een andere suggestie
Ik heb Finn gestemd, maar puur omdat het een Nederlandse klank heeft en ik minder van Engelse namen hou.
Vince! Ik vind Finn ook leuk maar het staat zo lelijk als ik t zie staan op de 1 of andere manier. Misschien nog Flynn of Vick
Geen van beide. Vince vind ik ordi en Finn klinkt als fin, een inwoner van Finland. Ik vind het lastig om wat namen op te noemen omdat ze zo verschillend zijn. Niels of Nils misschien?
Fynn 😉 Ipv Finn @Tord: bij Nils moet ik gelijk denken aan Nils Hogerson (als we die allemaal nog kennen)
Finn. Zo noem ik Finley ook vaak. Vince vind ik ook wel mooi, al zullen sommigen het uitspreken als Vins en anderen als Vinsuh. Vic vind ik juist weer niet mooi. Doet me denken aan Fik(kie).
Finn vindt ik wat braver en Vince wat stoerder. Ik vind vince leuker, wat je vervolgens evengoed kan afkorten naar finn