Sinds gisteren weten wij dat we 2 jongens en een meisje krijgen. We hebben zelf al een zoon en 2 dochters. Nu zijn we op zoek naar nog 1 jongens en 1 meisjesnaam. Voor 1 jongen hebben we al een naam bedacht. Paar 'eisen': Internationaal --> geen bram, teun etc Liefst niet te veel voorkomend Maximaal 5 letters En passend bij de namen van onze andere kinderen. Zoon Manu, dochter Elvi, dochter Lova en voor 1 van de jongetjes hebben we Idris. Wat we al hebben als opties: Niam voor een jongen Jolé en Maya voor een meisje Hebben jullie nog suggesties/meningen over de namen?
Otis Benja Mischa Yves Axl Maxim Eloy Lyle Aloys Jethro Ezra Duran Ward Troy Reza Nate Neve Levon Cambri Shelby Cassidy Leah Shauni Solis Alexa Rox Anais Terra Ivy Vanity Lumee
Manu vind geweldig trouwens😍 Silvan, Niam en maya vind ik wel wat Of Niam, Reva, morris Losse namen: Nolan, jonah, denon Mara, chloe
Haha grappig om sommige namen te lezen! Ik zie Ronan en Solenn voorbij komen, dat zijn de 2e namen van zoon en jongste dochter. Thorin vind ik heeel gaaf!! Vooral als 2e naam echt mooi bij de andere namen. Cleo ook leuk!
Hmm, ik zou niet voor Jolé, Maya of Niam kiezen.. In combinatie met de rest van de namen dan.. Omdat dan alleen Idris 5 letters heeft, en de rest allemaal 4.. Dus dan zou ik of meer namen van 5 letters kiezen, of Idris niet doen en 3 namen met 4 letters kiezen. Jongens, 5 letters: Ceder, Dilan, Jarne, Jorin, Mikai, Nilan, Noach, Révin, Silas Meisjes, 5 letters: Dinja, Jolée, Félie, Inthe, Janou, Kirsi, Mirre, Terra, Tirze, Solis, Vajén, Willa, Xante Jongens, 4 letters: Arne, Dani, Dari, Hajo, Ivan, Jaro, Joah, Nino, Olle, Revi Meisjes, 4 letters: Alys, Chia, Féla, Ilsa, Imme, Inte, Nore, Nori, Tine Ik zou kiezen voor: Manu, Elvi, Lova, Idris, Willa & Jarne of Manu, Elvi, Lova, Jaro, Inte (of Féla) & Dani
Blijft lastig he. Op zich dat er maar 1 naam is met 5 letters of 1 naam met 3 maakt ons niet uit. Zolang er overal 2 lettergrepen zijn is het prima. Daar kijken we wel naar. De kindjes zijn trouwens half spaans en dus ook getint. Dus wat 'exotischere' namen mag ook.
Jongen: Arlen Declan Irven Neal Shaun Meisje: Alana Aoife Birte Bria Cara Fiona Isla Keira Leny Lesli Naomh Ronja Shela Tarin
Wat een mooie namen hebben je kinderen! Erbij passend vind ik: Meisje: Nia Norèl Quinty Lauri/Lauren Marly Ember Sanna(h) Mera Inez Jongen: Dion Pascal Vigo Quinten De mooiste combi vind ik dan: Manu, Elvi, Lova, Idris, Norèl en Dion
Wat bijzonder een drieling! En wat een hoop kindjes, superleuk! Ik vind dat ze mooie namen hebben. Misschien zit hier iets bij: Manu, Elvi, Lova, Idris en ... Tyche Syrinx Inte Tahnée Rava Leto Maxe Lotis Niva Aya Yanai Juno Dysis Cyane Niké Pilar Acaste Joya Caro Eden Harlow Annis Diaz Anthe Ilay Cruz Knox Agron Silas Saul Isai Nolan Chiron Eloy Benz Dias Keas Minos Orion Lumen Tyas Rafa Apollo